Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

codclass_umarly - edycja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 delmus

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.06.2012 10:22

Witam was ,ponownie mam sprawę ;)
Moglibyście w tej klasie umarły zrobić tak ,że duchy zawsze zadają 50dmg ,a inteligencja nic w tym nie zmienia.
Oraz dodać 1/5 odrodzenia się po śmierci.
Za pomoc podaruję plusika !
Spoiler


#2 prezes.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:artur
  • Lokalizacja:kuchary
Offline

Napisano 02.06.2012 11:32

spoiler nie działa

Użytkownik prezes. edytował ten post 02.06.2012 11:33

  • +
  • -
  • 0

#3 MuLIK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 02.06.2012 12:32

co Ci nie działa?? jak normalnie pokazuje
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.06.2012 17:59

Pilnie potrzebne ;)

#5 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.06.2012 21:59

Refresh :>

#6 prezes.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:artur
  • Lokalizacja:kuchary
Offline

Napisano 09.06.2012 08:55

mi się nie rozwija
  • +
  • -
  • 0

#7 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 11.06.2012 16:05

Jak jakoś źle stworzyłem spoiler to przepraszam. Macie teraz bez spoilera oraz zmieniam zamówienie.
Chciałbym aby Dmg z ducha(rakietki) był 40 i wzrastał tak: [2 pkt inteligencji - 1 dmg] . A szansa na odrodzenia była 1/6 .

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Umarly";
new const opis[] = "Posiada 2 duchy oraz AK i DGL";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/ghost.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Duchy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 3.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Duchow mozesz uzywac co 3 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/ghost.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 45.0, 1.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}




#8 delmus

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 12.06.2012 15:04

Pilne!
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
Ta linijka i jednostka 190 jest odpowiedzialna ,za obszar obrażeń ?

#9 BoT1Kkkk

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Ruben
  • Lokalizacja:Elk
Offline

Napisano 26.06.2012 10:53

chyba to musisz zminic

z tego

cod_inflict_damage(attacker, pid, 45.0, 1.0, ent, (1<<24));


na to jak chcesz zeby bylo 50


cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0, ent, (1<<24));


Użytkownik BoT1Kkkk edytował ten post 26.06.2012 10:56

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych