Cvary jakie mam ustawione:
jbe_crowbarmultiplier 25.0 //Ile damage za uderzenie łomem (domyślnie: 25.0)
jbe_motd 1 //Wyłącza motd przy połączeniu(domyślnie: 1)
jbe_maxcrowbar 1 // Ile więźniów dostanie losowo łom (domyślnie: 1)
jbe_teamchange 0 //Czy więźniowie mogą zmieniać drużynę(domyślnie: 0)
jbe_teamratio 3 //This value tells the relation between prisoners and guards (total connected / ratio = max guards)(default: 3)
jbe_maxct 7 //Hard limit for guards count (default: 7)
jbe_maxdays 0 //Maksymalna wartość dni kiedy więzień będzie w więzieniu bez personalnego FreeDay(domyślnie: 15)(Nie skończone)
jbe_boxmax 32 //Maksymalna ilość żywych więźniów do włączenia BOX (domyślnie: 6)
jbe_talkmode 1 //Działanie ALLTALK (domyślnie: 2)
jbe_blockvoice 0 //How +voicerecord should be handled (default: 1)
jbe_retrytime 10 //Ile sekund przy starcie rundy ma gracz do dołączenia do TEAM (domyślnie: 10)
jbe_glowmodels 0 //Dodać blask do modeli Sajmona i FreeDay'a (domyślnie: 0)
jbe_simonsteps 1 //Rysowanie kroków Sajmona na podłodze (domyślnie: 1)
jbe_freedayround 240.0 //Długość FreeDay w sekundach(domyślnie: 240.0)
jbe_buttonshoot 1 //Można włączyć przycisk po przez strzelenie do niego (domyślnie: 0)
jbe_autoopen 1 //Cele otwierają się automatycznie na Free Day(domyślnie: 1)
jbe_spectrounds 3 //Kick graczy którzy nie wybrali team przez X rund(domyślnie: 3)
jbe_randomsimon 0 //Losowy Sajmon po starcie rundy przed i 60 sekundami (domyślnie: 1)
jbe_lastrequest 1 //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest 1 //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)