←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Prosze o Klase "Rewolwerowiec [Vip]"

  • +
  • -
kamiru71's Photo kamiru71 30.05.2012

Proszę o klasę Rewolwerowiec(premium) posiada wszystkie pistoleciki, gdy kucnie jest niewidzialny(widać cień nóg) i ma 1/4 z kosy prawymm

Bardzo pilne.
Quote

  • +
  • -
Kołodziej's Photo Kołodziej 30.05.2012

mozesz wykonać to w generatorze. http://amxx.pl/generator-klas/
Quote

  • +
  • -
kamiru71's Photo kamiru71 30.05.2012

Ale nie da się zrobić 1/4 z kosy :(
Edited by kamiru71, 30.05.2012 20:57.
Quote

  • +
  • -
Kołodziej's Photo Kołodziej 30.05.2012

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ proszę bardzo poradnik

http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ proszę bardzo poradnik
Quote

  • +
  • -
kamiru71's Photo kamiru71 30.05.2012

Czytałem kilka poradników i próbowałem robić, ale za każdym razem wyskakują mi jakieś errory ;(
Dlatego napisałem tu prosząc was o tą klasę ;/
Quote

  • +
  • -
sCerR..*!'s Photo sCerR..*! 30.05.2012

Trzymaj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Rewolwerowiec(premium)";
new const opis[]	= "posiada wszystkie pistoleciki, gdy kucnie jest niewidzialny(widać cień nóg) i ma 1/4 z kosy (PPM)";
new const bronie	= (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
  client_print(id, print_chat, "[Rewolwerowiec(premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Edited by sCerR..*!, 30.05.2012 22:13.
Quote