Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Skomplikwaniem klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 JoLS

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 30.05.2012 15:17

Mam problem z komplikowaniem sma na amxx.

Chcaił bym żeby ktos mi skomplikwał klase na amxx pomocy.
Sądze ze wszystko dobrze zrobiłem pomocy!:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "ShooTer";
new const opis[] = "Zadajesz 15(+inteligencja) obrażeń więcej,1/1 z scout,1/2 z HE oraz posiada mniejszy rozrzut broni,3x Jump";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 75;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 17;

new skoki[33];

new ma_klase[33];
new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ftTakeDamage");


register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");


RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[ShooTer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+18);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 695.0/800.0);

cs_set_user_model(id, "ShooTer");

oneonone[id][CSW_SCOUT] = 1
oneonone[id][CSW_HEGRENADE] = 2
ma_klase[id] = 1;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-18);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-5);

cs_reset_user_model(id);

oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
ma_klase[id] = 0;

}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ShooTer/ShooTer.mdl");
precache_model("models/player/ShooTer/ShooTer.mdl");
}

public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "ShooTer");
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 695.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

public ftTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 30.05.2012 15:19

dodaj na samej górze
#include <cstrike>

  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 JoLS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 30.05.2012 15:28

Lap +


Temat Do Zamkniecia

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 01.06.2012 20:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych