←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] CoDMoD KlasA

Zablokowany

Blondyneczka ;* - zdjęcie Blondyneczka ;* 30.05.2012

Mam problem z kompilacją klasy
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients)
	    
new bool:ma_klase[33];
    
new const nazwa[]   = "Soldat (P)";
new const opis[]    = "Dostajesz Golden M4a1, Golden deagle + 2x wieksze obrazenia oraz Golden Noz, po wybraniu go jestes bardzo szybki!";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
    register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
	    precache_model("models/east/soldat/p_m4a1.mdl");
	    precache_model("models/east/soldat/v_m4a1.mdl");
	    precache_model("models/east/soldat/p_deagle.mdl");
	    precache_model("models/east/soldat/v_deagle.mdl");
	    precache_model("models/east/soldat/p_knife.mdl");
	    precache_model("models/east/soldat/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);

	    if(ma_klase[id])
	    {
			    if(weapon == CSW_M4A1)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_m4a1.mdl")
					   
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_m4a1.mdl")
   	    
   	    if(weapon == CSW_DEAGLE )
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_deagle.mdl")
					   
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_deagle.mdl")
            
   	    if(weapon == CSW_KNIFE)
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_knife.mdl")
					   
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_knife.mdl")
					    
			    }
	    }
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED

	    if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl")&&!equali(model, "models/w_deagle.mdl")&&!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
			    return FMRES_IGNORED;

	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	    
	    if(!ma_klase[entityowner])   
			    return FMRES_IGNORED;

	    if(equali(model, "models/east/w_m4a1.mdl"))
				 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/east/w_deagle.mdl")
	    else if(equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
				 engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/east/w_knife.mdl")

	    return FMRES_SUPERCEDE
}
Odpowiedz

  • +
  • -
ImSpY - zdjęcie ImSpY 30.05.2012

Masz problem bo pogubiłeś }


public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_m4a1.mdl")

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_m4a1.mdl")
}

if(weapon == CSW_DEAGLE )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_deagle.mdl")

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_deagle.mdl")
}

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/east/soldat/v_knife.mdl")

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/east/soldat/p_knife.mdl")

}
}

}

Użytkownik ImSpY edytował ten post 30.05.2012 14:14
Odpowiedz

Blondyneczka ;* - zdjęcie Blondyneczka ;* 30.05.2012

Dzięki wielkie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 01.06.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany