A powinno być tak
1. Kamuflaz
2. Niewidzialnosc
...
0. Exit
Funkcja z .sma
public menu_skills(id) { new menuBody[1024],keys,kolor[3]; keys=(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9); if(uzylk[id]==0 && s_kamuflarz[id]>0) { kolor="\w"; } else { kolor="\r"; } format(menuBody,1023,"%L",id,"UZYJ_KAMU",kolor); if(uzyln[id]==0 && s_invis[id]>0) { kolor="\w"; } else { kolor="\r"; } format(menuBody,1023,"%L",id,"NIEWIDZIALNOSC",menuBody,kolor); if(g_piorun_raz[id]) { kolor="\w"; } else { kolor="\r"; } format(menuBody,1023,"%L",id,"BLYSKAWICA",menuBody,kolor); if(have_marycha[id]) { kolor="\w"; } else { kolor="\r"; } format(menuBody,1023,"%L",id,"MARYCHA",menuBody,kolor); if(odepchanie_ma[id]) { kolor="\w"; } else { kolor="\r"; } format(menuBody,1023,"%L",id,"ODEPCHNIECIE",menuBody,kolor); if(ploncze_ma[id]) { kolor="\w"; } else { kolor="\r"; } format(menuBody,1023,"%L",id,"BLUSZCZ",menuBody,kolor); if(aura_ma[id]) { kolor="\w"; } else { kolor="\r"; } format(menuBody,1023,"%L",id,"AURA_ZYCIA",menuBody,kolor); format(menuBody,1023,"%s \y0.Exit^n",menuBody); show_menu(id,keys,menuBody,13,"Uzyj"); } public usage(id,keys) { switch(keys) { case 0: kameleon(id); case 1: invisible(id); case 2: piorunek(id); case 3: skill_marycha(id); case 4: odepchniecie(id); case 5: ploncza_skill(id); case 6: aura_skill(id); case 7..9: return; } }
W pliku lang
UZYJ_KAMU = Kamuflaz NIEWIDZIALNOSC = %s Niewidzialnosc BLYSKAWICA = %s Blyskawica MARYCHA = %s Marycha ODEPCHNIECIE = %s Odepchniecie BLUSZCZ = %s Trujacy Bluszcz AURA_ZYCIA = %s Aura