Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Perk tajemnica killera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Remix12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:parczew
Offline

Napisano 29.05.2012 18:58

Perk:Tajemnica Killera
Opis perku: Dostajesz ak47 i 15 dmg z niego.

Dam +++

Użytkownik Remix12 edytował ten post 29.05.2012 19:03

  • +
  • -
  • 0

#2 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 29.05.2012 19:05

Proste :D

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Tajemnica Killera";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i dodatkowe 15dmg z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "sCerR*!");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_perk[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Remix12

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:parczew
Offline

Napisano 29.05.2012 19:45

aha dzięki :D gdzies zrobilem blęda :/ + masz :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 01.06.2012 19:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych