Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug mojej klasy (talib // autodestrukcja po śmierci)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 shakerek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.05.2012 17:04

Witam, chciałbym aby ktoś mi pomógł z jedną klasą.
Ostatnio gracze mi podpowiedzieli na forum że klasa " Talib " która się tak nazywa zabija za każdym razem na strzała pod czas wybuchania. Robiłem według klasy poradnika
[cod nowy] Wybuch dla klasy po śmierci - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Ale niestety nie znalazłem fixa do tej klasy, dlatego proszę bardzo o pomoc a za razem fixa :

25 DMG zabiera standardowo , każdy przydzielony 1 punkt w INT zwiększa 1 DMG wybuchu :D
Umieszczam SMA oraz proszę o jaką kolwiek pomoc.


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 25(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 25;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 25.0, 0.9);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Załączone pliki


Użytkownik shakerek edytował ten post 26.05.2012 17:05






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych