Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące "konfiguracji"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Poborowy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 17.05.2012 06:44

Otóż , mam pewne pytanie , mam swojego Call Of Duty , i chciałbym np. dodać klasę spoza paczki , to co muszę zrobić . Bo ja to bym dodał sam plik .sma , ale wiem że coś bym zje**ł bo jestem w tym nowy . Prosiłbym o dokładne , i stopniowe instrukcje jak dodać klasę spoza paczki .
  • +
  • -
  • 0

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 17.05.2012 06:50

Zapewne chcesz dodac klase z poza paczki to robisz tak:

codclass.nazwa_klasy.amxx - dopisujesz do plugins.codmod [ jakos tak ]
oraz dodajesz do folderu plugins, cala filozofia ;)

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 Poborowy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 17.05.2012 07:01

To jeszcze jedno pytanie :P Otóż , edytowałem klasę codclass.admiral.sma , zmieniałem nazwę i broń , ale nawet po restarcie serwera nic się nie zmienia :/ . Dlaczego :P
  • +
  • -
  • 0

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 17.05.2012 07:23

skompilowales plik .sma ?
nastepnie podmieniles w plugins.ini? [ folder ]

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 imPR0ve

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Rajmund
  • Lokalizacja:Zakrzówek
Offline

Napisano 17.05.2012 08:14

Musisz skompilować ten plik.sma
Otwórz go za pomocą notatnika zawartość kodu skopiuj wrzuć do kompilatora i skompiluj.

Następnie plik.amxx wgraj do folderu plugins i dopisz na końcu plugins.ini nazwaklasy.amxx
  • +
  • -
  • 0

#6 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 17.05.2012 08:18

beznadziejne nabijanie postow .. -,-

popierwsze napisales mu zeby zrboi wszystko co napisalem ja, tylko ze ty z bledem:

na końcu plugins.ini nazwaklasy.amxx


znajdz plugins.ini // folder wgraj tam swoja klase
znajdz plugins-codmod.ini // dopisz nazwe klasy || klasy przewaznie maja poczatek codclass_nazwaklasy.amxx

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#7 imPR0ve

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Rajmund
  • Lokalizacja:Zakrzówek
Offline

Napisano 17.05.2012 08:54

Po pierwsze nie napisałeś mu jak skompilowac.
A to czy dopiszesz w plugins.ini czy plugins-cod mod.ini to tak czy tak będzie działał plugin.
Więc wypraszam sobie twoje "beznadziejne" nabijanie postów.Po co mi posty? Hę? Nie daje mi to jedzenia/picia więc sorki.
  • +
  • -
  • 0

#8 Poborowy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 17.05.2012 13:17

Skompilowałem w AMXX Studio .

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo[Premium]";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_T))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


A to jest plik .sma , co jeszcze robić (xD) ??
Aha , tylko że to jest przerobiona klasa admiral , więc czy powinienem zmienić też nazwę pliku ? Bo plik nadal zwie sie codclass_admiral.sma
  • +
  • -
  • 0

#9 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 17.05.2012 20:08

skompilowales, to plik .amxx nazwe pliki zmien na taka jak masz zapisana klase w plugins-codmod.ini

ps.
jesli chcesz aby klasa dzialala poprawnie musisz:

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_T))


podmienic na:

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych