Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pytanie dotyczące "konfiguracji"
#1
Napisano 17.05.2012 06:44
#2
Napisano 17.05.2012 06:50
codclass.nazwa_klasy.amxx - dopisujesz do plugins.codmod [ jakos tak ]
oraz dodajesz do folderu plugins, cala filozofia
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#3
Napisano 17.05.2012 07:01
#4
Napisano 17.05.2012 07:23
nastepnie podmieniles w plugins.ini? [ folder ]
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#5
Napisano 17.05.2012 08:14
Otwórz go za pomocą notatnika zawartość kodu skopiuj wrzuć do kompilatora i skompiluj.
Następnie plik.amxx wgraj do folderu plugins i dopisz na końcu plugins.ini nazwaklasy.amxx
#6
Napisano 17.05.2012 08:18
popierwsze napisales mu zeby zrboi wszystko co napisalem ja, tylko ze ty z bledem:
na końcu plugins.ini nazwaklasy.amxx
znajdz plugins.ini // folder wgraj tam swoja klase
znajdz plugins-codmod.ini // dopisz nazwe klasy || klasy przewaznie maja poczatek codclass_nazwaklasy.amxx
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#7
Napisano 17.05.2012 08:54
A to czy dopiszesz w plugins.ini czy plugins-cod mod.ini to tak czy tak będzie działał plugin.
Więc wypraszam sobie twoje "beznadziejne" nabijanie postów.Po co mi posty? Hę? Nie daje mi to jedzenia/picia więc sorki.
#8
Napisano 17.05.2012 13:17
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Rambo[Premium]";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_T))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
A to jest plik .sma , co jeszcze robić () ??
Aha , tylko że to jest przerobiona klasa admiral , więc czy powinienem zmienić też nazwę pliku ? Bo plik nadal zwie sie codclass_admiral.sma
#9
Napisano 17.05.2012 20:08
ps.
jesli chcesz aby klasa dzialala poprawnie musisz:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_T))
podmienic na:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych