Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wasze pomysły


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.02.2009 19:17

DK, podepnij sie pod funkcje Give_xP - jak ktos bedzie mial wiecej niz xxxxx expa czy tam xx lvl to go tu najlepiej wykryjesz a potem pokasujesz mu co trzeba, a przy disconecie to zapisze wiec nie ucieknie przed tym ;>

[ Dodano: 20-02-2009, 19:18 ]
Hehe pomimo ze dodalismy troche nowego kodu, ale dzięki licznym optymalizacja .amxx jest lacznie o 6KB mniejszy w porownaniu z wersja bez optymalizacji no i udalo mi sie zejsc ponizej 8k linijek kodu :D
  • +
  • -
  • 0

#22 jagerel123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Lokalizacja:Our Own Style
Offline

Napisano 28.02.2009 11:34

Grałem w Diablo 2 i pamiętam było takie coś jak np
Zbroja Kogoś tam
Pierścień kogoś tam.
I tak dalej i jak się zgromadziło wszystkie takie przedmioty to miało takie bonusiki jak np +20 do życia i takie rożne.
Więc może Dało by się zrobić takie jakiś ring zabójcy pierścień zabójcy i jak się zbierz wszystkie przedmioty to ma się np na magu Ciche chody ;>
Ale to chyba za dużo pracy wydaj mi się ;>
  • +
  • -
  • 0

#23 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.03.2009 13:06

Własnie zrobilem dzialajacy prototyp robienia muru ktory chroni przed obstrzalem wroga, jego wlasiwosci:

- blokuje flashe
- pocisk z kazdej broni zabiera 1hp ( shotgun wali parenascie pociskow na raz :D)
- he zabiera tylke hp co morowi co graczom - mur nie chroni przed he
- mur mocno traci od ataku nozem :)

Mur ma wysokosc taka, ze jak sie kuca to ledwo chowa glowe, a jak sie nie kuca to mozna fajnie strzelac ;]

PS. zawsze moge wyregulowac stosunek pociski/he/noz
PS2. Klasa docelowa: Mnich

Edit: screen

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#24 michal2142

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 30.03.2009 14:06

Miczu wpadłem na lepszy pomysł z tą ścianą. Co ty na to jakby mnich robil taka tymczasowa sciane ktora chroniłaby jego przed pociskami fleszami.
Chodzi mi o latarkę. Tak jak u maga tylko zamiast swiatla stawial by przed nim taka sciane, która po wyłączeniu latarki znikałaby. Byłaby ona przezroczysta. Przed fleshem mógłby się zasłonić ustawiając odpowiednio ścianę.
  • +
  • -
  • 0

#25 Magisterr.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:z d...
Offline

Napisano 21.04.2009 14:23

Diablo Mod 5.9l nie na sql?

Czy dało by się zrobił Diablo Moda (ver. 5.9l) który nie posiadałby bazy na SQL tylko tak jak poprzednie wersje na ftp serwa na którym działa?

PS. Co do tego muru, może lepiejby on wyglądał jak "prawdziwy" mur? tj. 1 warstwa ustawione "kafelki" obok siebie coś takiego : [][][][][][]
  • +
  • -
  • 0

#26 DB

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:230
Offline

Napisano 21.04.2009 19:24

bez sql'a ? a jaki sens ma uwstecznianie się ? SQL to najwygodniejsza, dająca najwięcej możliwości (np statystyk na stronie, forum czy ingerencji w levele graczy) opcja zapisywania expa. Są darmowe bazy danych więc jedynym powodem takiej propozycji jak się domyślam jest brak umiejętności czytania ze zrozumieniem - opisów jak zrobić diablo na darmowym serwerze sql jest mnóstwo...
  • +
  • -
  • 0

#27 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 24.04.2009 17:05

Moją sugestią jest podzielenie diablo na więcej plików .inc. Wertowanie 8 tysięcy linijek kodu nie jest zbyt przyjemną rzeczą...
  • +
  • -
  • 0

#28 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.04.2009 18:19

naven, w pełni popieram (już kiedyś pisałem o tym na SB), tylko nie .inc a .inl. Różnica w działaniu żadna, ale z zasady .inc trafia do scripting/include/ a .inl do folderu z .sma
  • +
  • -
  • 0

#29 dezerter_af

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:108
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sergiusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 12.07.2009 07:56

A może w końcu tak menu diablomoda? Po wpisaniu /menu będziemy mieć wszystkie takie opcje jak klasa, rune itd. oraz menu admina przez które możemy dać/zabrać item/exp i ogólne zarządzanie diablomodem ?
  • +
  • -
  • 0

Grafika na szkle jest idealnym pomysłem na odświeżenie swojego domu. Szkło z grafika dzięki swojej elastyczności można zamontować w każdym pomieszczeniu bez jakichkolwiek obaw! Np. do kuchni.

W swoim asortymencie posiadamy kilka produktów, aby w pełni zadowolićo czekiwania naszego klienta. Oprócz dużych grafik na szkle, firma GlassDekor zajmuję się produkcją obrazów.

Jako jedyni w swoim rejonie posiadamy drukarkę, która umożliwia druk UV na każdym płaskim materiale!   Zapraszamy do kontaktu:

Glassdecor - grafika na szkle

Glassdecor - szkło do kuchni


#30 Lejman

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 16.07.2009 09:26

ja mam taki fajny pomysł do diablo, żeby były komendy admina (np koleś czituje i mu resetuje się komendą lvl, dawanie lvl-u, itemów itp.)
  • +
  • -
  • 0

#31 ravziom

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 18.10.2009 10:46

Postanowiłem trochę odkopać ;)

Może przy obsłudze bazy przez statystki www dodać jakąś opcje w stylu kasowania uzytkowników ktorzy nie grali np 2 tyg, odciazy to baze na duzych serwerach przez co nie bedzie zamulania z wyborem klasy ;)
  • +
  • -
  • 0

#32 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 18.10.2009 22:53

Skonczylem optymalizacje sql'a dla przyszlej wersji diablo. Optymalizacje sa tak dobre, ze moim zdanie juz sie nie da zrobic lepiej i nawet na shit sql hoscie powinno miodzio dzialc (o ile ten shit nie jest down :F).

ravziom do twojego pomyslu by potrzene bylo pobranie danych kiedy gracz ostatnio gral, czyli dodatkowy rekord w tablicy i koniecznosc kasowanie expa kazdej klasy (no moze nie koniecznie ale nie chcialo by mi sie bawic :F)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych