Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

deathrun pułapka obrotowa VHE


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ArturoS159

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:fajka
Offline

Napisano 07.02.2012 20:57

Mam pytanko do maperów jak zrobić pułapkę obrotową co się od włączenia przycisku cały czas obraca do wyłączenia.
Zrobiłem pułapkę obrotową ale jak kliknę na przycisk to się obraca o 180 stopni a jak zrobić żeby się cały czas obracała od włączenia do wyłączenia?
  • +
  • -
  • 0

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 08.02.2012 00:09

Nie siedzę w mapach do modów lecz to wydaje się standardowe, napisz więcej bo nazwa 'pułapka obrotowa' nic mi nie mówi. Jakiego bytu używasz? Wydaje mi się że powinieneś użyć 'func_rotating' nadać mu nazwę aby można było uruchamiać byt przyciskiem. Podaj więcej informacji jak takie pułapki mają działać - możesz nawet dać nazwę mapki gdzie jest to zastosowane, jeśli będę w stanie pomóc to na pewno pomogę. Peace.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 ArturoS159

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:fajka
Offline

Napisano 08.02.2012 19:59

Dziękuję func_rotatin za to tylko mam jeszcze jedno pytanko jak zrobić żeby np śmigło obracało się od włączenia przycisku do wyłączenia bo teraz jak kliknę przycisk obraca cały czas.
  • +
  • -
  • 0

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 09.02.2012 01:02

Znów używasz złego bytu do uruchomienia 'pułapki', zapewne użyłeś 'button_target' który używany jest tylko do uruchomienia różnych bytów jednorazowo.

Aby uruchamiać i zatrzymywać 'pułapkę' wiele razy musisz użyć bytu 'func_button' i w polu Target podać nazwę 'pułapki', upewnij się że w polu 'Delay before reset' masz wpisaną wartość wyższą od 0 (gdy wpiszesz -1 przycisk zadziała tylko raz), standardowo po przekształceniu bryły w byt 'func_button' wartość ta wynosi 3 (więc pułapkę zatrzymasz tym przyciskiem najwcześniej 3 sekundy po uruchomieniu) lecz jak wiadomo wartość ta może być inna w zależności od plików FDG jakich używasz dlatego zwracam na to uwagę. Mam nadzieję że pomogłem. Powodzenia.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 ArturoS159

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:fajka
Offline

Napisano 09.02.2012 15:02

Nie o to mi chodziło :)
Jak napisałeś wyżej pułapkę trzeba włączyć i wyłączyć to sobie gościu może pomyśleć tak:
"o nie wyłącza się to zostawię" wtedy np nikt nie przejdzie mapy deathrun :)
A mi chodzi o to żeby np pułapka(wiatrak) {nie wiem jak to nazwać} obracało się przez np 5 s i się zatrzymywało samo a nie żeby gościu zatrzymywał to.
  • +
  • -
  • 0

#6 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 09.02.2012 15:34

Źle zrozumiałem :)

Więc tak, będziesz potrzebował dwa func_button - jeden uruchamia pułapkę i jest widoczny, drugi ją zatrzymuje więc może być niewidoczny ponieważ zastosujemy multi_manager. Jeżeli nie miałeś do czynienia z bytem multi_manager jego działanie zrozumiesz po przeczytaniu tego tutoriala: http://hlmaps.noskil...page.php?id=268


A teraz gdy wiesz jak działa multi_manager robisz np. tak: pułapkę nazywasz 'trap', przycisk który ją uruchamia nazywasz 'start' i w polu Target wpisujesz nazwę multi_managera np. 'manager', następnie robisz niewidzialny przycisk i nazywasz go 'stop', w polu Target tego buttona podajesz nazwę pułapki czyli 'trap'. A teraz finał, tworzysz byt multi_manager i nazywasz go 'manager' dodajesz Key 'start' i wartość 0 a następnie drugi Key o nazwie 'stop' o wartości 5. Takim sposobem przycisk start uruchomi multi_managera który od razu uruchamia pułapkę a po 5 sekundach uruchomi drugi przycisk który zatrzymuję pułapkę. Trochę to zagmatwane ale ważne że działa. Powodzenia, peace!
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#7 ArturoS159

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:fajka
Offline

Napisano 09.02.2012 15:52

tylko to target nie wiem gdzie jest bo mam łatkę spolszczającą i mam po polsku to jest:
Ścieżka docelowa
czy
Nazwa(multisource)

???
:)
  • +
  • -
  • 0

#8 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 09.02.2012 17:55

Hmm, gdy dodasz byt multi_manager masz tylko jedno pole - Target czyli sądzę że ścieżka docelowa, nazwy bytów do uruchomienia dodajesz poprzez Add Key - wszystko jest napisane w tutorialu który podałem wyżej. Możesz do tego dojść metodą prób i błędów :)

Jeszcze mała rada, spolszczenie VHE to najgorsze co może być, trzeba by pisać dwa tutoriale do jednego problemu żeby każdy to zrozumiał, polecam Ci powrócić do angielskiego VHE ponieważ wszystkie sensowne tutoriale są napisane na podstawie oryginalnej wersji. Ciesze się że mogłem pomóc, peace.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych