Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Brak resetów rund na DM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 raximus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 07.02.2012 12:30

Witam, czy istnieje jakiś plugin dzięki, któremu nie restartuje się runda gdy np. wszyscy z CT bądź TT zginą? Mam serwer DeatchMach+BF2 i bardzo uciążliwe są restarty rund gdy gra np. 2 CT na 1TT i ginie TT robiąć restart rundy. Za wszelką pomoc z góry dzięki.

Użytkownik raximus edytował ten post 07.02.2012 12:33

  • +
  • -
  • 0

#2 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.02.2012 12:47

Twoj problem zostal rozwiązany.
Używaj opcji "szukaj" lub pewnej szukajki internetowej pod nazwą Google :)

https://forums.allie...ad.php?p=463407
  • +
  • -
  • 0

#3 raximus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 07.02.2012 14:48

Twoj problem zostal rozwiązany.
Używaj opcji "szukaj" lub pewnej szukajki internetowej pod nazwą Google :)

No Objectives v0.3 (+no round timer) - AlliedModders

To wyłącza cele mapy oraz po upływie 0.00 runda dalej tra ale nic nie jest wspomiane o tym że nierobą się restarty rund bo zabiciu wszystskich w jednym team
  • +
  • -
  • 0

#4 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.02.2012 16:26

Wgraj http://amxx.pl/topic...e-team-bot-v11/
  • +
  • -
  • 2

graphic.png


#5 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 07.02.2012 16:43

a nie ma czegoś, co nie zajmuje slota?
  • +
  • -
  • 0

#6 raximus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 07.02.2012 17:46

Wgraj Fake Team Bot v1.1 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Wielkie dzięki daje +

I teraz mam pytanie bo w tamtym temacie moderator napisał, że idzie to przerobić i slotów się nie traci. Dało by rade?
  • +
  • -
  • 0

#7 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.02.2012 19:30

Nie mam pojęcia czy zadziała
// Never do you have to deal with round ending again!
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new botteam[3]

static const botnames[3][] = {
"NULL",
"Terrorist Team", //Change Terrorist Bot Name
"Counter-Terrorist Team" //Change CT Bot name
}

public plugin_init()
{
register_plugin("Fake TeamBot", "1.0", "OneEyed")
register_event("HLTV","StartRound","a","1=0","2=0")
createBots()
}

public StartRound()
set_task(0.5, "PostStartRound", 0)

public PostStartRound()
for(new x=1; x<3; x++) {
set_pev(botteam[x], pev_effects, (pev(botteam[x], pev_effects) | 128) ) //set invisible
set_pev(botteam[x], pev_solid, 0) //Not Solid
}

createBots(){
if(get_teamplayersnum(CS_TEAM_CT) == 1 && get_teamplayersnum(CS_TEAM_T) == 1){
return PLUGIN_HANDLED
}
else{
new bot, x
for(x = 1; x<3; x++)
{
//is bot in server already?
bot = find_player("bli", botnames[x] )
if(bot) {
botteam[x] = bot
continue
}

//bot not in server, create them.
bot = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, botnames[x])
botteam[x] = bot
new ptr[128]
dllfunc(DLLFunc_ClientConnect, bot, botnames[x], "127.0.0.1", ptr )
dllfunc(DLLFunc_ClientPutInServer, bot)
select_model(bot, x)
}
}
}
select_model(id,team)
switch(team) {
case 1: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR)
case 2: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_URBAN)
}

stock get_teamplayersnum(CsTeams:team = CS_TEAM_UNASSIGNED, bool:team_enabled = true, bool:alive = false) {
new playerCnt, i;
for(i=1; i<=get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i)) continue;
if(team_enabled && cs_get_user_team(i) != team) continue;
if(alive && !is_user_alive(i)) continue;

playerCnt++;
}

return playerCnt;
}



  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#8 raximus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 08.02.2012 20:27

Drzanas niestety nie działa, dalej sloty zajmują te boty.

Użytkownik raximus edytował ten post 08.02.2012 20:28

  • +
  • -
  • 0

#9 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.02.2012 20:40

Jak to nie zadziała to nie mam już innego pomysłu.
// Never do you have to deal with round ending again!
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new botteam[3]

static const botnames[3][] = {
"NULL",
"Terrorist Team", //Change Terrorist Bot Name
"Counter-Terrorist Team" //Change CT Bot name
}

public plugin_init()
{
register_plugin("Fake TeamBot", "1.0", "OneEyed")
register_event("HLTV","StartRound","a","1=0","2=0")
createBots()
}

public StartRound()
set_task(0.5, "PostStartRound", 0)

public PostStartRound()
for(new x=1; x<3; x++) {
set_pev(botteam[x], pev_effects, (pev(botteam[x], pev_effects) | 128) ) //set invisible
set_pev(botteam[x], pev_solid, 0) //Not Solid
}

createBots(){
if(get_teamplayersnum(CS_TEAM_CT) >= 1 && get_teamplayersnum(CS_TEAM_T) >= 1){
return PLUGIN_HANDLED
}
else{
new bot, x
for(x = 1; x<3; x++)
{
//is bot in server already?
bot = find_player("bli", botnames[x] )
if(bot) {
botteam[x] = bot
continue
}

//bot not in server, create them.
bot = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, botnames[x])
botteam[x] = bot
new ptr[128]
dllfunc(DLLFunc_ClientConnect, bot, botnames[x], "127.0.0.1", ptr )
dllfunc(DLLFunc_ClientPutInServer, bot)
select_model(bot, x)
}
}
}
select_model(id,team)
switch(team) {
case 1: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR)
case 2: cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_URBAN)
}

stock get_teamplayersnum(CsTeams:team = CS_TEAM_UNASSIGNED, bool:team_enabled = true, bool:alive = false) {
new playerCnt, i;
for(i=1; i<=get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i)) continue;
if(team_enabled && cs_get_user_team(i) != team) continue;
if(alive && !is_user_alive(i)) continue;

playerCnt++;
}

return playerCnt;
}

  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.02.2012 21:57

http://amxx.pl/topic...e-team-bot-v12/
  • +
  • -
  • 2

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 raximus

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 09.02.2012 22:55

Wielkie dzięki Drzanas i sebul za pomoc. Postanowiłem skorzystać z Fake Team Bot 1.2 i myślę, że to jest to czego szukałem. :)

Problem rozwiązany, a więc temat można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.02.2012 00:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych