Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Paczka AMXX

Stworzenie paczki DiabloModa

paczka amxx diablo diablomod diablo

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Roller

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:106
  • GG:
  • Imię:Radosław
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 06.02.2012 19:04

Numer Gadu: 31455061
Kwota:30zł-40zł do ustalenia dokładnie..
Dokładne zadania i poprawki pracy podczas wykonywania zadania.
Zgłoszenia na PW oraz na Komunikator Gadu-Gadu (numer wymieniony powyżej).
Gotowe paczki do sprzedaży również biorę pod uwagę, więc mżna zgłaszać.

Czego oczekuję? Stworzenie paczki DiablMod'a o takich wymaganiach jakie ja podaje. Ma to wszystko być spójne i bez jakiś błędów.

Wstępny opis:

Po nabiciu lvla dostaje sie 2 punkty ktore mozna przydzielic w dana umiejętność:
1.Inteligencja "Maxymalny poziom 100"
2. Siła każdy punkt przydziela kilka hp (powiedzmy, że +3) "Maks. poz.100"
3.Wytrzymałość "Maxymalny poziom 100"
4.Zwinność "maxymalny poziom 100"

Lvl do 301.

Rodzaje klas :

1. Bohaterowie
2. Demony
3.Zwierzęta
4. Premium

Bohaterowie :

1. Czarodziejka
Startowe HP : 110
- Posiada latarke, jezeli najedziesz latarka na Ninje zrobi się widzialna.
- Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu sie trzasc ekran.
- +20 do szybkosci.
Po naladowaniu :
- Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zalezy od INT.

2. Druid
Startowe HP : 150
- Ma zmniejszona widocznosc z 255 do 200.
- Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG.
- Ma kameleona do puki nie zmieni teamu.
Po naladowaniu :
- Czaruje scianki. (Poczatkowo 5. Co każde 5 INT + 1 scianka)

3. Paladyn
Startowe HP : 130
- Moze wykonywac Long Jumpy.(CTRL+SPACJA w biegu) (Na start 5 nastepnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)
- Odbijaja sie od niego pociski (srednio co 7 pocisk)
- Mikstura zycia raz na runde ktora leczy 50 hp.(bind "klawisz" "paladyn")
Po naladowaniu :
- Dostaje magiczny pocisk. (Wieksza szansa na trafienie "Head Shoota")

4. Zabojczyni
Startowe HP : 140
- Nie slychać jak chodzi.
- Moze zrobic 2 skoki.
- Umie podlożyc 3 (Jedna 15 DMG+INT) miny runde. (bind "klawisz" "kladzmine")
- +30 do szybkosci.
Po naladowaniu :
- Jest niewidzialna. Niewidzialnosc znika gdy zmienisz bron.

5. Nekromanta
Startowe HP : 110
- Moze wskrzeszac lub zjadac zmarlych. (Nacisnij i przytrzymaj klawisz "E" przy zwlokach)
- Za wskrzeszanie dostaje EXP'a
- 25% szans na odrodzenie.
- Wysysa 1-3 HP z kazdym strzalem w przeciwnika.
Po naladowaniu :
- Dostaje MP5.

6. Barbarzynca
Startowe HP : 120
- Zabijajac wroga dostajesz armor
- Zabijajac wroga odnowi ci sie HP (30).
- Zabijajac wroga odnowi ci sie magazynek.
Po naladowaniu :
- Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 7)

7. Ninja
Startowe HP : 170
- Wysokie skoki.
- Moze uzywać tylko noza.
- 10 nozy do rzucania. (Klawisz "R" na nozu)
- Dostaje 100 armora na poczatku rundy.
- +40 do szybkosci.
- Zmniejszona widocznosc z 255 do 13.
Po naladowaniu :
- Zwieksza szybkosc.

8. Amazonka
Startowe HP : 140
- Moze postawic pulapki granaty (Zmiana trybu Granata PPM)
- Posiada Kusze (Noz i "R")
- Dostaje co runde Deagla.
Po naladowaniu :
- Granat HE.


Potwory :


1. Andariel
Startowe HP : 110
- Przy kazdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP.
- Nie slychać jej krokow.
- Ma 1 dodatkowy skok.
- Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci.
Po naladowaniu :
- Dostaje Galil'a

2. Duriel
Startowe HP : 130
- Posiada 3 rakiety (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2.
- -10 do szybkosci.
- Gdy kucnie jest niewidzialny (50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni.
Po naladowaniu :
- ---

3. Mefisto
Startowe HP : 120
- Odnawia mu sie hp po zabiciu (15).
- Nie slychac jego krokow.
- Ma 3 skoki.
- Ma wysokie skoki.
- Ma zmniejszona widocznosc z 255 do 150
Po naladowaniu :
- ---

4. Hefasto
Startowe HP : 140
- Dostaje co runde Deagla + HE
- Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata.
Po naladowaniu :
- Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 2)

5. Diablo
Startowe HP : 130
- Moze zrobic 2 skoki.
- Nie slychać jego krokow.
- 1/20 na oslepienie wroga na pomaranczowo.
- Dostaje co runde Dualki (podwójne pistolety).
- Przyblizenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)
Po naladowaniu :
- ---

6. Baal
Startowe HP : 120
- Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP.
- Dostaje co runde Wolnego Shotgana (M3)
- Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy.
- + 40 do szybkosci
- Odporny na :Skrzydla
Po naladowaniu :
- ---

7. Upadly
Startowe HP : 123
- +30dmg jak uderzy kogos od tylu
- 1/20 na oslepienie wroga na pomaranczowo.
- Nie dzialaja na niego fleshe.
- Gdy strzela w wroga z pistoletu to ma szanse ze wrogowi zacznie sie trzasc ekran.(20%)
Po naladowaniu :
- ---

8. Imp
Startowe HP : 110
- Przy trafieniu przeciwnika ma 1/30 szansy, ze przeciwnikowi zmieni sie na bron na noz.
- Na nozu może sie teleportowac. (NóŻ + PPM)
- Co runde dostaje wszystkie granaty.
Po naladowaniu :
- ---


Zwierzęta :


1. Skoczek
Startowe HP : 135
- Ma auto bunny hopa.
- Dostaje co runde AK47 i Deagla.
Po naladowaniu :
- ---

2. Zniewolony
Startowe HP : 127
- Dostaje co runde M4A1.
Po naladowaniu :
- Odnawia sobie 40 HP

3. Zgniatacz
Startowe HP : 130
- Dostaje co runde P90.
- Nie slychac jak chodzi.
- Posiada blyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na runde) (bind "klawisz" "blysk")
? Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund
Po naladowaniu :
- ---

4. Pijawka
Startowe HP : 140
- Dostaje co rundę AWP.
- 20% na natychmiastowe zabicie z AWP.
- Cicho chodzi
- +1 skok
- Wysysa po 1 HP
Po naladowaniu :
- ---

5. Gigantyczny Pajak
Startowe HP : 115
- Posiada line która moze przyczepic się do kazdej sciany, a on jest po prostu przyciagany do jej konca.(bind "klawisz" "+lina").
Po naladowaniu :
- Dostaje Granaty HE,SMOKE,2x FB + Deagla

6. Sniegowy Tulacz
Startowe HP : 135
- Dostaje co runde Famasa.
- Posiada blyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na runde) (bind "klawisz" "blysk")
- Za zabicie HS'em odnawia mu sie 30 HP.
Po naladowaniu :
- Dostaje 2x FB


Premium :



1. Griswold
Startowe HP : 145
- Nie slychac jego krokow.
- Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
- Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
- Wysysa 1-5 HP z kazdym strzalem w przeciwnika.
- Posiada 2 dodatkowe skoki
- Posiada line ktora moze przyczepic sie do kazdej sciany, a on jest po prostu przyciagany do jej konca.(bind "klawisz" "+lina").
- Posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 20 HP co 10 sekund.
- Ma 2 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet mozna uzywac co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
- Odporny na :
Skrzydła
Cichy Kamien
Po naladowaniu :
- Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)

2. Kowal
Startowe HP : 145
- Nie slychac jego krokow.
- Po zabiciu wroga odnawia mu sie magazynek.
- Po zabiciu wroga odnawia mu sie 40 HP
- Wysysa 1-5 HP z kazdym strzalem w przeciwnika.
- Posiada 2 dodatkowe skoki
- Posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 20 HP co 10 sekund.
- Znika od razu na nozu. (Widac go troche bardziej niz ninje)
- Odporny na :
Skrzydla
Cichy Kamien
- Posiada regeneracje zycia na kazdej broni + 20 HP co 10 sekundy
- Ma 3 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można uzywac co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
- Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)

3. Demonolog
Startowe HP : 145
- Nie slychać jego krokow.
- Po zabiciu wroga odnawia mu sie magazynek.
- Po zabiciu wroga odnawia mu sie 40 HP
- Wysysa 1-5 HP z kazdym strzalem w przeciwnika.
- Posiada 2 dodatkowe skoki
- Posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 20 HP co 10 sekund.
- Ma 3 rakiety na runde. Uzycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można uzywac co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
- Posiada Kusze (Nóż i "r")
Po naladowaniu :
- Dostaje losowy item. (Max 3 na runde)

4. Izual
Startowe HP : 135
- Dostaje o 4 mniej.
- Odporny na :Cichy Kamien
Po naladowaniu :
- Dostaje Lustrzany Pocisk (Gdy przeciwnik trafi w Ciebie to pocisk odbije sie i trafi w niego)(max 2)

5. Ezreal

Startowe HP : 145 HP

Po naładowaniu:

-większy speed o 15%

-większe dmg o 15%

(Klasa premium niech każda ma inny inmunitet, czy jak to tam się zwie. Tak bym mógł pojedyńcze klasy przyznawać)

Oraz itemy typowe dla diablomod'a. (Duzo niech bedzie ich. Postaram sie zdobyc liste)

Pluginy takie jak:
np.:
-czas do konca rundy
-czas do wybuchu bomby
-wyrownywanie sil druzyn
-bez zadnych rozgrzewek napoczatek rzecz jasna (bo czesto to jest.. :/)
-kick graczy afk
-dzialajacy amx, dzialajace bany przez konsole oraz ss razem z banem dla danego gracza (ban z powodem amx_ban..)
-(Bez zadnych dzwiekow typu multikill)
-najlepsi gracze danej rundy
-widoczne hp zadane i stracone podcza walki
-mozliwosc rtv "rockthevote"
-straznik exp interp "zeby wywalalo graczy ze zlym interpem"

-admin widzi wszystko co pisza gracze.

-expo za wygrana runde 70(zywy)-25(martwy), podlozenie bomby przez team(15)

-komendy rzecz jasna
/drop
/item
/admin
/gracze
/m
/top20
/rank
/rankstats
/me
/hp
/klasa
/klasy
/rune
/czary
/reset
/pomoc
/komendy
/exp
itd. jak to na diablomodzie, all nie pamiętam na pamięć.
-top20 rank
-jezyk polski serwera
-auto save expa
-by klasa pojawiala sie sama już na początku wejścia na serwer
-komenda na dawanie expa/lvl/statystyk
-dawanie dośw przez zabicie 1/x HE-normlanie jak z by z broni
-panel admina to chyba-ten z komendy w konsoli amxmodmenu (jeśli się nie mylę)
-więcej statystyk za jeden lvl-1lvl-4statystki. Max. 150statystyk
-zwiększony exp o 2 razy w danych godzinach powiedzmy, że między 16:00, a 17:30
-blokada expa gdy na serwerze jest tylko 1 normalny gracz
-stracenie 10 expa za śmierć poprzez spadnięcie np. z dachu.
-by nie zabijalo po wpisaniu /klasa i od razu wczytało lvl oraz hp
-exp dla 3 najlepszych na koniec każdej rundy
1miejsce:50 expa
2miejsce: 35 expa
3miejsce:20 expa
-dodatkowy pasek pokazujący hp, bo przy tych statach i lvl podstawowy pasek cs nie pokaże max hp
-u@ say dla adminow-zglaszanie botow

(Dla moderatora, już jeden taki temat wysłałem; troche źle zrobiony-proszę o usunięcie, a umieszczenie tego otóż wątku).





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: paczka amxx, diablo diablomod diablo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych