Mam taka prośbe czy by ktoś mógł przeerobic ten pluing zeby gdy zostanie 10 sek przed wybuchem bomby leciala tylko 1piosenka ktora w paczce jesat nazwana bomba1 (cliver eksplozja)
Bardzo proszę z gory thx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.02.2012 02:18
Napisano 06.02.2012 06:28
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "nemore" #define muzyczka ("misc/Bomba1") #define czas 10 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { new rand = random_num(0,3) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 1: client_cmd(0,"spk %s","misc/Bomba1.wav") } } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/Bomba1.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 modyfikacja |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 modyfikacja |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych