public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(108, 83, 213, 0.01, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nLevel : %i^nPerk : %s^nDrugi perk : %s^nZdrowie : %i^nPunkty honoru : %i^nForum : xxx", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], get_user_health(target), cod_get_user_coins(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(108, 83, 213, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Level : %i]^n[Perk : %s]^n[Drugi perk : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Punkty honoru : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], get_user_health(id), cod_get_user_coins(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na początku kodu dałem
// Polozenie x / y
new Float:HudType[][3] = {
{0.02, 0.43},
{0.02, 0.43},
{0.02, 0.43}
}
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}
a na końcu to:
public Menu_Hud(id)
{
new menu = menu_create("\yWybierz Hud:", "Menu_Hud_Handle")
new formats[100]
menu_additem(menu, "wyłącz Hud");
for(new i; i<sizeof HudType; i++)
{
formatex(formats, charsmax(formats), "Styl Hud \y%i", i+1)
menu_additem(menu, formats);
}
menu_display(id,menu,0)
}
public Menu_Hud_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == 0){
iPlayerHudType[id]=0;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
iPlayerHudType[id]=item;
Menu_Hud(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_callback(id, Menu, item){
return ITEM_DISABLED
}
jak widać, chcę aby gracz mógł zmienić sobie położenie napisów "Zdrowie", "Level" itd., ale nie mam pojęcia jak to wszystko zastosować do public PokazInformacje, żeby działało.
proszę o pomoc
ref.
ref