Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mój Mod -Wybieranie Klasy a później zmienianieBugowanie poprostu potem misjj


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 brawurowajazda

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
Offline

Napisano 03.02.2012 20:19

Udostępnie troche kodu,aby naprawić bug bo pluginu całego nie udostępnie...


new const klasa[maxklas][] = {
"Bezimienny",//0
"Uzdrowiciel",//1
"Straznik Wsi",//2
"Mag",//3
"Najemnik",//4
"Straznik Miejski(VIP)"//5
};
new const podklasa[maxpodklas][] = {
"Brak od 100 lvla",//0
"Druid",//1
"Nekromanta",//2
"Obronca wiesniakow",//3
"Berzerker",//4
"Arcy Mag Ognia",//5
"Arcy Mag Wody",//6
"Zabojca",//7
"Lowca",//8
"Paladyn slonca",//9
"Paladyn lodu"//10
};
new const zywioly[maxzywiolu][] = {
"Bezimienny",//0
"Woda",//1 V gasi ogien (woda pokonuje ogien)
"Ogien",//2 V podsycany przez powietrze (ogien pokonuje powietrze)
"Powietrze",//3 V stanowi bariere dla pioruna (powietrze pokonuje piorun)
"Piorun",//4 V wnika w ziemie (piorun pokonuje ziemie)
"Ziemia"//5 V robi z wody bloto (ziemia pokonuje wode)
};



2


public SaveXp(id){
new nick[33];
get_user_name(id, nick, 32);
new vaultkey[64], vaultdata[512];
format(vaultkey, 63, "%s-GM",nick);
format(vaultdata, 511, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#i%#i%#i%#i%#i%#i%#",klasagracza[id],pktum[id],podklasagracza[id],zywiolgracza[id],doswiadczenie[id],poziom[id],poziomzywiolu[id],pktstat[id],inteligencjagracza[id],silagracza[id],zwinnoscgracza[id],diamenty[id],zloto[id],srebro[id],futrawilka[id],poziomquesta[id], Skill_Witalnosc[id], Skill_Magia[id], Skill_Pancerz[id], malanahp[id], srednianahp[id], duzanahp[id], malanamp[id], srednianamp[id], duzanamp[id]);
if(klasagracza[id]==1)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,Skill_Leczenie[id],Skill_AuraLeczenia[id],Skill_Zielarstwo[id],Skill_WzmocnienieLeczenia[id],Skill_Wskrzeszanie[id],Skill_OdpornoscTrucizny[id]);
if(klasagracza[id]==2)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,Skill_Wzmocnienie[id],Skill_GlebokaRana[id],Skill_WielkaTarcza[id],Skill_RedukcjaObrazen[id],Skill_PoteznyCios[id],Skill_Furia[id]);
if(klasagracza[id]==3)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,Skill_TeoriaMagiczna[id],Skill_KulaOgnia[id],Skill_AtakZywiolu[id], Skill_ObszarowyAtakZywiolu[id],Skill_Blogoslawienstwo[id],Skill_LaskaBoga[id]);
if(klasagracza[id]==4)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,Skill_Zrecznosc[id],Skill_SzybkiCios[id],Skill_ZatrucieNoze[id],Skill_AuraSzybkosci[id],Skill_Lucznictwo[id], Skill_ZatrucieStrzala[id]);
if(klasagracza[id]==5)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i#",vaultdata,Skill_SwietaZbroja[id],Skill_AuraMany[id],Skill_Oslepianie[id],Skill_SwietyStrzal[id],Skill_Zamrozenie[id],Skill_AuraMrozu[id]);
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ============================================================================================== */
/* ====================================Funkcja Odczytu=========================================== */
/* ============================================================================================== */
public LoadXp(id){
new nick[64];
new pktums[32],Skill_Witalnoscs[32],Skill_Magias[32],Skill_Pancerzs[32],duhp[32],dump[32],mahp[32],mamp[32],srhp[32],srmp[32]
new klasagraczas[32], podklasagraczas[32], zywiolgraczas[32], doswiadczenies[32], pozioms[32], poziomzywiolus[32], pktstat[32],diamentys[32],zlototys[32],srebrotys[32],futrawilkatys[32],inteligencjagraczas[32],silagraczas[32],zwinnoscgraczas[32],poziomquestas[32];
get_user_name(id,nick,63);
new vaultkey[64], vaultdata[512];
format(vaultkey, 127, "%s-GM",nick);
format(vaultdata, 511, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",klasagracza[id],pktum[id],podklasagracza[id],zywiolgracza[id],doswiadczenie[id],poziom[id],poziomzywiolu[id],pktstat[id],inteligencjagracza[id],silagracza[id],zwinnoscgracza[id],diamenty[id],zloto[id],srebro[id],futrawilka[id],poziomquesta[id], Skill_Witalnosc[id], Skill_Magia[id], Skill_Pancerz[id], malanahp[id], srednianahp[id], duzanahp[id], malanamp[id], srednianamp[id], duzanamp[id]);
if(klasagracza[id]==1)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i",vaultdata,Skill_Leczenie[id],Skill_AuraLeczenia[id],Skill_Zielarstwo[id],Skill_WzmocnienieLeczenia[id],Skill_Wskrzeszanie[id],Skill_OdpornoscTrucizny[id]);
if(klasagracza[id]==2)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i",vaultdata,Skill_Wzmocnienie[id],Skill_GlebokaRana[id],Skill_WielkaTarcza[id],Skill_RedukcjaObrazen[id],Skill_PoteznyCios[id],Skill_Furia[id]);
if(klasagracza[id]==3)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i",vaultdata,Skill_TeoriaMagiczna[id],Skill_KulaOgnia[id],Skill_AtakZywiolu[id], Skill_ObszarowyAtakZywiolu[id],Skill_Blogoslawienstwo[id],Skill_LaskaBoga[id]);
if(klasagracza[id]==4)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i",vaultdata,Skill_Zrecznosc[id],Skill_SzybkiCios[id],Skill_ZatrucieNoze[id],Skill_AuraSzybkosci[id],Skill_Lucznictwo[id], Skill_ZatrucieStrzala[id]);
if(klasagracza[id]==5)
format(vaultdata, 511, "%s%i#%i#%i#%i#%i#%i",vaultdata,Skill_SwietaZbroja[id],Skill_AuraMany[id],Skill_Oslepianie[id],Skill_SwietyStrzal[id],Skill_Zamrozenie[id],Skill_AuraMrozu[id]);
nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata, 511);
replace_all(vaultdata, 511, "#", " ");
new skill[6][32];
parse(vaultdata, klasagraczas, 31,pktums, 31, podklasagraczas, 31, zywiolgraczas, 31, doswiadczenies, 31, pozioms, 31, poziomzywiolus, 31, pktstat, 31, inteligencjagraczas, 31, silagraczas, 31, zwinnoscgraczas, 31, diamentys, 31, zlototys, 31, srebrotys, 31, poziomquestas, 31, Skill_Witalnoscs, 31, Skill_Magias, 31, Skill_Pancerz, 31, mahp, 31, srhp, 31, duhp, 31, mamp, 31, srmp, 31, dump, 31, skill[0], 31, skill[1], 31, skill[2], 31, skill[3], 31, skill[4], 31, skill[5], 31);
klasagracza[id] = str_to_num(klasagraczas);
pktum[id] = str_to_num(pktums);
podklasagracza[id] = str_to_num(podklasagraczas);
zywiolgracza[id] = str_to_num(zywiolgraczas)
doswiadczenie[id] = str_to_num(doswiadczenies);
poziom[id] = str_to_num(pozioms);
poziomzywiolu[id] = str_to_num(poziomzywiolus);
pktstat[id] = str_to_num(pktstat);
inteligencjagracza[id] = str_to_num(inteligencjagraczas);
silagracza[id] = str_to_num(silagraczas);
zwinnoscgracza[id] = str_to_num(zwinnoscgraczas);
diamenty[id] = str_to_num(diamentys);
zloto[id] = str_to_num(zlototys);
srebro[id] = str_to_num(srebrotys);
futrawilka[id] = str_to_num(futrawilkatys);
poziomquesta[id] = str_to_num(poziomquestas);
Skill_Witalnosc[id] = str_to_num(Skill_Witalnoscs);
Skill_Magia[id] = str_to_num(Skill_Magias);
Skill_Pancerz[id] = str_to_num(Skill_Pancerzs);
malanahp[id] = str_to_num(mahp);
srednianahp[id] = str_to_num(srhp);
duzanahp[id] = str_to_num(duhp);
malanamp[id] = str_to_num(mamp);
srednianamp[id] = str_to_num(srmp);
duzanamp[id] = str_to_num(dump);


3.Klasa ma podklase chce aby mógł tak jak w codzie przy awansie klas było widać zwykłe klasy i można było zmienić i tą podklase :)


public WybierzKlase(id){
if(is_user_bot(id)) return
menuklas = menu_create("Wybierz klase", "handle_wybierzklase")
menu_additem(menuklas, " Uzdrowiciel");
menu_additem(menuklas, " Straznik Wsi");
menu_additem(menuklas, " Mag");
menu_additem(menuklas, " Najemnik");
menu_additem(menuklas, " Straznik Miejski \y[VIP]");
menu_additem(menuklas, " \yLosowa pomiedzy 1-4");
menu_display(id,menuklas,0)
}
public handle_wybierzklase(id,menu,item){
switch(item) {
case 0:{
klasagracza[id]=1
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja klasa to Uzdrowiciel")
WybierzZywiol(id)
menu_destroy(menuklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:{
klasagracza[id]=2
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja klasa to Straznik Wsi")
WybierzZywiol(id)
menu_destroy(menuklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
klasagracza[id]=3
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja klasa to Mag")
WybierzZywiol(id)
menu_destroy(menuklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
klasagracza[id]=4
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja klasa to Najemnik")
WybierzZywiol(id)
menu_destroy(menuklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
if(!access(id,ADMIN_LEVEL_H))//flaga m
{
ColorChat(id,GREEN,"Muszisz miec VIP by z tego korzystac")
}
else
{
klasagracza[id]=5
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja klasa to Straznik Miejski")
WybierzZywiol(id)
menu_destroy(menuklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 5:{
new pomiedzy = random_num(1,4)
klasagracza[id] = pomiedzy
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja klasa to %s", klasa[pomiedzy])
WybierzZywiol(id)
menu_destroy(menuklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menuklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ============================================================================================== */
/* ====================================Menu wyboru zywiolu======================================= */
/* ============================================================================================== */
public WybierzZywiol(id){
if(is_user_bot(id)) return
if(!klasagracza[id]) return
menuzywiolu = menu_create(" Wybierz zywiole", "handle_wybierzzywiol")
menu_additem(menuzywiolu, " Woda - Woda pokonuje ogien");
menu_additem(menuzywiolu, " Ogien - Ogien pokonuje powietrze");
menu_additem(menuzywiolu, " Powietrze - Powietrze pokonuje piorun");
menu_additem(menuzywiolu, " Piorun - Piorun pokonuje ziemie");
menu_additem(menuzywiolu, " Ziemia - Ziemia pokonuje wode");
menu_additem(menuzywiolu, " Losowy pomiedzy 1-5");
menu_display(id,menuzywiolu,0)
}
public handle_wybierzzywiol(id,menu,item){
switch(item){
case 0:{
zywiolgracza[id]=1
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoj zywiol to Woda. Woda jest silna na ogien.")
menu_destroy(menuzywiolu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:{
zywiolgracza[id]=2
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoj zywiol to Ogien. Ogien jest silny na powietrze.")
menu_destroy(menuzywiolu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
zywiolgracza[id]=3
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoj zywiol to Powietrze. Powietrze jest silne na piorun.")
menu_destroy(menuzywiolu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
zywiolgracza[id]=4
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoj zywiol to Piorun. Piorun jest silny na ziemie.")
menu_destroy(menuzywiolu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
zywiolgracza[id]=5
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoj zywiol to Ziemia. Ziemia jest silna na wode.")
menu_destroy(menuzywiolu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 5:{
new losowa = random_num(1,5)
zywiolgracza[id] = losowa
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoj zywiol to %s. %s jest silny/a/e na %s.", zywioly[losowa], zywioly[losowa], zywioly[losowa+1])
menu_destroy(menuzywiolu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
zywiolgracza[id] = random_num(1,5)
menu_destroy(menuzywiolu)
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ============================================================================================== */
/* ====================================Menu wyboru podklasy====================================== */
/* ============================================================================================== */
public WybierzpodKlase(id){
if(is_user_bot(id)) return
if(!klasagracza[id]) return
if(!zywiolgracza[id]) return
if(poziom[id]<100) return
menupodklas = menu_create("Wybierz Podklase", "handle_wybierzpodklase")
if(klasagracza[id]==1){
menu_additem(menupodklas, " Druid");
menu_additem(menupodklas, " Nekromanta");
}
if(klasagracza[id]==2){
menu_additem(menupodklas, " Obronca Wiesniakow");
menu_additem(menupodklas, " Berzerker");
}
if(klasagracza[id]==3){
menu_additem(menupodklas, " Arcy Mag Ognia");
menu_additem(menupodklas, " Arcy Mag Wody");
}
if(klasagracza[id]==4){
menu_additem(menupodklas, " Zabojca");
menu_additem(menupodklas, " Lowca");
}
if(klasagracza[id]==5){
menu_additem(menupodklas, " Paladyn slonca");
menu_additem(menupodklas, " Paladyn lodu");
}
menu_display(id,menupodklas,0)
}
public handle_wybierzpodklase(id,menu,item){
switch(item){
case 0:{
if(klasagracza[id]==1){
podklasagracza[id]=1
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Druid")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(klasagracza[id]==2){
podklasagracza[id]=3
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Obronca Wiesniakow")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(klasagracza[id]==3){
podklasagracza[id]=5
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Arcy Mag Ognia")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(klasagracza[id]==4){
podklasagracza[id]=7
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Zabojca")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(klasagracza[id]==5){
podklasagracza[id]=9
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Paladyn slonca")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
case 1:{
if(klasagracza[id]==1){
podklasagracza[id]=2
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Nekromanta")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(klasagracza[id]==2){
podklasagracza[id]=4
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Berzerker")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(klasagracza[id]==3){
podklasagracza[id]=6
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Arcy Mag Wody")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(klasagracza[id]==4){
podklasagracza[id]=8
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Lowca")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(klasagracza[id]==5){
podklasagracza[id]=10
ColorChat(id,GREEN,"Gratulacje twoja podklasa to Paladyn lodu")
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
}
menu_destroy(menupodklas)
return PLUGIN_HANDLED
}




Zmienisz klase ale masz ten sam lvl i misje się resetują i możesz robić od nowa bugując w ten sposób np. nabijając se expa,diamenty,srebro,złoto ...

Użytkownik brawurowajazda edytował ten post 03.02.2012 20:21

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych