Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie widać klas.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 03.02.2012 18:12

Witam mam problem z tą klasą. Otóż gdy ktoś ją weźmie a potem zmieni na inną to ta następna jest w 100% niewdzialna.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zabojca";
new const opis[] = "Ciche kroki.2 skoki w powietrzu. Moc: Niewidka";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 4;

new skoki[33];
new g_msg_bartime;
new bool:naladowany[33];
new casting[33];
new Float:cast_end[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Intex");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
g_msg_bartime = get_user_msgid("BarTime")
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
	    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
		
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
			    return FMRES_IGNORED;
	   
	    new flags = pev(id, pev_flags);
	   
	    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	    {
			    skoki[id]--;
			    new Float:velocity[3];
			    pev(id, pev_velocity,velocity);
			    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			    set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	    }
	    else if(flags & FL_ONGROUND)
			    skoki[id] = 2;
	   
	    return FMRES_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id))
  return HAM_IGNORED;

if(naladowany[id])
  naladowany[id] = false;

return HAM_IGNORED;
}

public Forward_FM_PlayerPreThink ( id )
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
new weapon = get_user_weapon(id);
new button2 = pev(id, pev_button);
if(weapon == CSW_KNIFE && pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND && !naladowany[id] && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT))))
{
  if(casting[id]==1 && get_gametime()>cast_end[id])
  {
   message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id )
   write_byte( 0 )
   write_byte( 0 )
   message_end()
   casting[id]=0
   call_cast(id)
  }
  else if(casting[id]==0)
  {
   new Float: time_delay = 6.0
  
   cast_end[id]=get_gametime()+time_delay
  
   new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
  
   casting[id]=1
  
   message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id )
   write_byte( bar_delay )
   write_byte( 0 )
   message_end()
  }
}
else
{
  if(casting[id]==1)
  {
   message_begin( MSG_ONE, g_msg_bartime, {0,0,0}, id )
   write_byte( 0 )
   write_byte( 0 )
   message_end() 
  }
  casting[id]=0
}
if(weapon != CSW_KNIFE)
{
  naladowany[id] = false;
  fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock msg_bartime(id, seconds)
{
if(!is_user_alive(id)||!is_user_connected(id))
  return

message_begin(MSG_ONE, g_msg_bartime, _, id)
write_byte(seconds)
write_byte(0)
message_end()
}
public call_cast(id)
{
if(!is_user_alive(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(!naladowany[id])
{
  naladowany[id] = true;
  set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
  show_hudmessage(id, "Stales sie mniej widzialny!");
  fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock fm_set_rendering(entity, fx=kRenderFxNone, red=255, green=255, blue=255, render=kRenderNormal, amount=16)
{
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = float(red);
RenderColor[1] = float(green);
RenderColor[2] = float(blue);

set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));

return 1;
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 jadamciwszystko

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:28
  • Lokalizacja:dddd
Offline

Napisano 08.02.2012 21:44

spróbuj tak:
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
                
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych