Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja AntyRasza by Miczu :D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ESTCOBS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.04.2008 00:03

Siema :D
Tu prośba skierowana do Miczu xD (ale i YOU może pomóc xD)
Jak przerobić max granic raszu :D Z góry mówie że chce hmmmm aa 18 to już nie będe truł xDDDD
Ponadto kary Atac Style :D najlepiej żeby ładowały się przez plugins-antyrasz.ini, możesz jeszcze zrobić taki "bajer"Pierwsza próba raszu - ostrzeżenie i pole siłowe
Druga próba raszu - zabicie
Trzecia próba raszu - kick
Czwarta próbs raszu - ban 15 minut
Piąta próba raszu - ban perm. tylko ze współpracą z MiniBans - i przy tym czwartym pisze to i tam to i zwróc się na forum ;P i ten "bajer" żeby był podzielony na mapy :D Zara wyjaśnie :D To co podałem @ UP jest na mapy de_ natomiast na mapach aim_ (przykładowo) jest tak :Pierwsza próba raszu - zabicie
Druga próba raszu - zabicie
Trzecia próba raszu - ban 15 minutI oczywiście wszystko wyjaśnić, hmmm i frytasy do tego :D :D XDDDD

Pozdro
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.04.2008 00:33

Ale koncert zyczen :P

Ale atac style wyglada nawet ciekawie :)

#define MAX_ZONES 6
prowizorycznie zmieniasz na docelowa ilosc granic, dalej bedzi pod gorke, ale zaoszczedzi ci to wiele pracy ;>

new x11[16],x12[16],y11[16],y12[16],z11[16],z12[16]
		new x21[16],x22[16],y21[16],y22[16],z21[16],z22[16]
		new x31[16],x32[16],y31[16],y32[16],z31[16],z32[16]
		new x41[16],x42[16],y41[16],y42[16],z41[16],z42[16]
		new x51[16],x52[16],y51[16],y52[16],z51[16],z52[16]
		new x61[16],x62[16],y61[16],y62[16],z61[16],z62[16]		
		for(new i=0; i < 128 && read_file(zonefile2,i,readdata,255,len); i++) {
			x11="";x12="";y11="";y12="";z11="";z12=""
			x21="";x22="";y21="";y22="";z21="";z22=""
			x31="";x32="";y31="";y32="";z31="";z32=""
			x41="";x42="";y41="";y42="";z41="";z42=""
			x51="";x52="";y51="";y52="";z51="";z52=""
			x61="";x62="";y61="";y62="";z61="";z62=""
			parse(readdata,team,2,map,31,x11,15,x12,15,y11,15,y12,15,z11,15,z12,15,
				x21,15,x22,15,y21,15,y22,15,z21,15,z22,15,
				x31,15,x32,15,y31,15,y32,15,z31,15,z32,15,
				x41,15,x42,15,y41,15,y42,15,z41,15,z42,15,
				x51,15,x52,15,y51,15,y52,15,z51,15,z52,15,
				x61,15,x62,15,y61,15,y62,15,z61,15,z62,15)
			lines=i
			if(equal(map,currentmap)) {
				maporigin[0] = str_to_num(x11)
				maporigin[1] = str_to_num(x12)
				maporigin[2] = str_to_num(y11)
				maporigin[3] = str_to_num(y12)
				maporigin[4] = str_to_num(z11)
				maporigin[5] = str_to_num(z12)
				maporigin[6] = str_to_num(x21)
				maporigin[7] = str_to_num(x22)
				maporigin[8] = str_to_num(y21)
				maporigin[9] = str_to_num(y22)
				maporigin[10] = str_to_num(z21)
				maporigin[11] = str_to_num(z22)
				maporigin[12] = str_to_num(x31)
				maporigin[13] = str_to_num(x32)
				maporigin[14] = str_to_num(y31)
				maporigin[15] = str_to_num(y32)
				maporigin[16] = str_to_num(z31)
				maporigin[17] = str_to_num(z32)
				maporigin[18] = str_to_num(x41)
				maporigin[19] = str_to_num(x42)
				maporigin[20] = str_to_num(y41)
				maporigin[21] = str_to_num(y42)
				maporigin[22] = str_to_num(z41)
				maporigin[23] = str_to_num(z42)
				maporigin[24] = str_to_num(x51)
				maporigin[25] = str_to_num(x52)
				maporigin[26] = str_to_num(y51)
				maporigin[27] = str_to_num(y52)
				maporigin[28] = str_to_num(z51)
				maporigin[29] = str_to_num(z52)
				maporigin[30] = str_to_num(x61)
				maporigin[31] = str_to_num(x62)
				maporigin[32] = str_to_num(y61)
				maporigin[33] = str_to_num(y62)
				maporigin[34] = str_to_num(z61)
				maporigin[35] = str_to_num(z62)
to jest dla 6 granic i mam nadzieje ze widzisz prawidlowosc :> bo ciezko to inaczej napisac (nie da sie tego zbytnio dac w petle wiec nie wystarczy dac tego w cvara i automatycznie zmieniac...

for(new i = 0; i < num; i++) {
		get_user_origin(players[i],g_origin)
		if ((map_cors_origin[0] < g_origin[0] < map_cors_origin[1]) && (map_cors_origin[2] < g_origin[1] < map_cors_origin[3]) && (map_cors_origin[4] < g_origin[2] < map_cors_origin[5]) ||
			(map_cors_origin[6] < g_origin[0] < map_cors_origin[7]) && (map_cors_origin[8] < g_origin[1] < map_cors_origin[9]) && (map_cors_origin[10] < g_origin[2] < map_cors_origin[11]) ||
			(map_cors_origin[12] < g_origin[0] < map_cors_origin[13]) && (map_cors_origin[14] < g_origin[1] < map_cors_origin[15]) && (map_cors_origin[16] < g_origin[2] < map_cors_origin[17]) ||
			(map_cors_origin[18] < g_origin[0] < map_cors_origin[19]) && (map_cors_origin[20] < g_origin[1] < map_cors_origin[21]) && (map_cors_origin[22] < g_origin[2] < map_cors_origin[23]) ||
			(map_cors_origin[24] < g_origin[0] < map_cors_origin[25]) && (map_cors_origin[26] < g_origin[1] < map_cors_origin[27]) && (map_cors_origin[28] < g_origin[2] < map_cors_origin[29]) ||
			(map_cors_origin[30] < g_origin[0] < map_cors_origin[31]) && (map_cors_origin[32] < g_origin[1] < map_cors_origin[33]) && (map_cors_origin[34] < g_origin[2] < map_cors_origin[35])){
			punishPlayer(players[i])
			raszer[players[i]]=1
		}
tu tez musisz rozszerzyc o nowe granice (ta czesc bedzie zwiekaszac zuzycie procesora serwera)

To chyba wszystkie miejsca do zmienienia, ale to nie nalezy do moich ulubionych zajec dlatego zostawilem na 6 ;P
  • +
  • -
  • 0

#3 ESTCOBS

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.04.2008 15:37

Proszem Pana :D Kiedy ja nic z wykładu ni zrozumiałem :]
Prosim o AR 2.5 z 18 strefami + SMA i wtedy [+] ;P

// BTW : Miczu kiedy rozdasz GG =) :yea:
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.04.2008 16:24

LoL 18 granic? nie wiem czy jakikolwiek serwe by to wytrzymal... no chyba ze z max 4-6 slotami :>
  • +
  • -
  • 0

#5 ESTCOBS

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.04.2008 00:33

Pomysły by ESTCOBS = Spełnienie 80% = Next Version (czyt. Nekst Werszyn XDDD)
Request 1 :Kary ATAC Style (osobne pluginy kary ładowane z plugins-antyrasz.ini)Request 2 :Ustalenie czasu przebywania w strefie przez amx_antirusher_timeinzone a następnie kara (nie dotyczy pola siłowego :F)Request 3 :Ostrzeżenie przy polu siłowym - kiedy ktoś próbuje wejść do strefy pojawia się informacja via HUD :
X/3 proba raszu, usilowanie raszu to lamanie regulaminu
Wpisz /zasady zanim zostaniesz zbanowany !
Przy 3 próbie ban na pięć minutRequest 4 :
Nowe kary :- Zagrzebanie
- Zamiana w kurczaka bez możliwości powrotu do bycia zwykłym humanem :D (do końca rundy)
- Teleport do "więzienia" lub spawnu xD (HaHa chcę widzieć mine potencjalnego raszera który w 1/4 rundy wraca na spawn :asdf)
- Naćpaj i upij (jednocześnie) naćpaj z ATAC a upij dodatkowo żeby monitor był kolorowy (Disco Mod czy coś takiego kiedyś było że co kilka sekund się zmieniał kolor ekranu xD coś ala kolorowy flashbang) :D
- co sekunde wyrzuca broń (żeby CT nie było sprytne i nie chodziło z nożem proponuje client_cmd slot1;drop (albo slot2) czy jakoś tak xD - co sekunde of course :D)
- osoba raszująca jest w 25% niewidzialna ( :D ) ale, świeci się na kolor swojej drużyny + chodzi tylko z nożem a widoczność SiZ style (Szukaj i Znajdź) - chodzi mi o to że widzi tylko dwa może trzy metry przed sobąRequest 5 :
Możliwość zmiany (linii?) oznaczenia granicy raszu przez komendę amx_antirusher_warnstyle1 - linia czerwona
2 - kolorowe linie - z pluginu No Rush albo No Cross Middle (o ile dobrze pamiętam)
3 - cs-mord.pl STYLE :D
4 - worki , taaa worki xD z takiego pluginu Admin Bags / Palletes (czy coś takiego) nie można raszować ani nie widać co się dzieje xD (myślę że to się nie uda bo obie drużyny to będą miały :D prawda?) pomysł po to żeby CT nie zdejmowało biednych Terro na bananie (de_inferno) :D :DRequest 6 :Kiedy jest przewaga osób w drużynie która musi raszować (as_ - CT | cs_ - CT | de_ - TT) przeciwnicy (as_ - TT | cs_ TT | de_ CT) też mogą
Albo kiedy jest 1 on 1 można raszować ? :-/
Comment : Ostatnio grałem dwóch na jednego z kolegami na poziomie bot low :D i byłem w CT i .... nie mogłem raszować xD | Albo to samo kiedy jest jeden na jednego - Wolno raszować :/ źle :D
BUG?
Czemu na moim serwerze z lekko zedytowanym AR (2.4) kiedy jest dziewiąta kara (Kto strzeli w strefie ginie) jeśli ktoś wejdzie do strefy to .... to .... res serwera :D
Serwer @ HitMe.pl + AMX Mod X 1.80 + MetaMod 1.19
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 13.04.2008 09:23

3 - cs-mord.pl STYLE

o ile sie nie myle to jest zrobione w programie ala Coral Draw. Jesli sie myle to proszę mi dac jak najwiecej infa, bo to jedyna naprawdę dobra rzecz w tym poscie wyzej :P

Request 1

Nie będę sie zajmowal karami ladowanymi z pliku, ale innym nie zabraniam, sma macie :]

Request 2 :

Moze kiedys sie tym zajme, ale bedzie potrzebna wieksza modyfikacja waznego fragmentu kodu, by plug jako calosc byl nadaj jak najbardziej optymalny :/

Request 4 :

1. Nie zajme sie tym
2. Potrzebny osobny plug do kurczakow i do tego dobrze skonfigurowany i wystarczy dac przy rashu amx_chicken "nick" (piszac skrotowo dla tych co sie znaja)
3. Wystarczy stac przy granicy i jak ma sie problem uciec na respa, lub gdy wiesz ze na respie jest bs i zaczeli podkladac bombe to teleport... nie licz na mnie ;P
4. Nacpanie moge kiedys zrobic :P
5. Kiedys bylo, ale zrezygnowalem z pomyslu :/
6. Nie rob tego pluga by byl idealny na serwery FUN >.< poza tym zasmieci to mocno pluga :(

Request 5 :

Moge kiedys zrobic, ze samemu sie ustala kolor lini (RGB) lub beda sie zmieniac w czasie

Request 6 :

Moze kiedys zrobie ze mozna rashowac gdy sie jest w gorszej sytuacji niz przy swinskim remisie ;>

Comment : Ostatnio grałem dwóch na jednego z kolegami na poziomie bot low i byłem w CT i .... nie mogłem raszować xD | Albo to samo kiedy jest jeden na jednego - Wolno raszować źle

Musze to sprawdzic, ale o ile amx_antirusher_people nie zmieniales to przy 1:2 i 1:1 powinno byc dozwolone rashowanie.

BUG?

Sprawdz na oryginalnym, bo nie powiem ci co jest winne skoro nie mam twojego sma
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych