Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zwiększenie dmg każdej klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 28.01.2012 23:43

Witam, mam CoDa 100001 LVL, ma się tam po 10k hp. ;/ I moje pytanie brzmi, jak zwiększyć dmg każdej klasy ? By zamiast normalnie w head z m4 walił 124 to wali np. 500. W której linijce ? SMA nie dam. ;]

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.01.2012 23:50

daj public ZastosujAtrybuty(id) ;)
lub public Obrazenia < lub co ty tam masz od dmg xD

jeżeli masz w ogóle statystykę dodatkowe dmg :^D

Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 28.01.2012 23:58

  • +
  • -
  • 0

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 29.01.2012 09:40

public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_health(this) <= 1)
return HAM_IGNORED;

if(PobierzWytrzymalosc(this, 1, 1, 1) <= 0)
return HAM_IGNORED;

damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker])*0.003))/2

SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));

return HAM_IGNORED;

}


I jeszcze jest jeden problem, gdy bije przeciwnika, to zamiast odejmować mu HP, to mu dodaje, a gdy wpisze /me to mam nawet -5000 dmg zadane. o0

#4 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 29.01.2012 09:41

http://amxx.pl/topic...damage-control/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych