stock przygotujTekst(sTekst[], iLen){
for(new i = iLen-0x1 ; i ; i--){
if(sTekst[i] == ' ') sTekst[i] = EOS;
if(sTekst[i-0x1] != ' ') break;
}
}
Jak on dokładnie działa? Otóż przydaje się on gdy chcemy porównać dwa teksty które mogą się różnic ilością "spacji" na końcu tekstu.
Przydatne dla osób które tworzą własne lub modyfikują czyjeś pluginy.
Najprościej to będzie opisać w przykładowym zastosowaniu:
public sprawdzDwaTeksty(id){
new sTekst[0x2][0x10];
ArrayGetString(g_sNazwa, 0x1, sTekst[0x0], sizeof sTekst[]-0x1); // "Tekst"
ArrayGetString(g_sNazwa, 0x2, sTekst[0x1], sizeof sTekst[]-0x1); // "Tekst "
przygotujTekst(sTekst[0x0], sizeof sTekst[] - 0x1);
przygotujTekst(sTekst[0x1], sizeof sTekst[] - 0x1);
if(equal(sTekst[0x0], sTekst[0x1]))
log_amx("Dwa teksty zostaly DOKLADNIE porownane, ich tresc jest identyczna.");
}
U mnie się to naprzykład przydało w pluginie w którym gracz tworzył drużyny, aby nie mógł za nic ustawić takiej samej nazwy drużyny jak inna