Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] dodawanie pkt stat w zależności od lvla
#1
Napisano 25.01.2012 20:05
potem do 80lvla 80pkt itd?
#2
Napisano 26.01.2012 02:29
case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40)
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80)
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
chyba dobrze, w razie w daj znać.
#3
Napisano 26.01.2012 13:27
case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily na ten lvl osiagniety")
}
:F
#4
Napisano 26.01.2012 20:29
ACTA..
^.^
PS: Skopiowałeś to samo co ja napisałem tylko zmieniłeś info lol
#5
Napisano 26.01.2012 20:34
Zobacz jeszcze raz dokładnie.@Up czego kopiujesz mój post? chcesz pójść do więzienia?
ACTA..
^.^
PS: Skopiowałeś to samo co ja napisałem tylko zmieniłeś info lol
U Ciebie brakuje klamer.
#6
Napisano 26.01.2012 21:05
#7
Napisano 27.01.2012 19:26
1.Gdy gracz ma mniejszy niż 40lvl i rozdane 40 pkt to wyświetli mu napis "Musisz wbić 40lvl+ żeby dodać więcej pkt" a gdy wbije 40+ i rozda 80pkt to "Maksymalny poziom sily na ten poziom osiagniety"?
2.Czy można przerobić warunek
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80)
tak że gracz musi mieć większy lvl od 40 a mniejszy od 80?
#8
Napisano 27.01.2012 21:54
#9
Napisano 27.01.2012 22:05
Użytkownik Blue12 edytował ten post 27.01.2012 22:05
#10
Napisano 27.01.2012 22:39
jak ma lvl mniejszy od 40 i mniej niz 40 pkt w statystyke, to dodaje
a jak nie, to sprawdza czy gracz ma mniejszy lvl i staty od 80
ogolnie jest ok kod
#11
Napisano 27.01.2012 22:57
case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily na ten lvl osiagniety")
}
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){
Ta linijka oznacza że jeżeli (if), gracz ma poniżej 40 levela (player_lvl[id]<40) może dodać maksymalnie 40 pkt do statystyk (player_strength[id]<40)
< = Mniej niż
> = więcej niż
== = Jest równy
= = ustawia daną wartość na inną np player_class[id] = Ninja (ustawia klasę na ninja)
natomiast ta linijka
else if(player_lvl[id]<80 && player_strength[id]<80){
oznacza że jeżeli gracz ma większy niż 40 level ale mniejszy od 80 lvla (else if(player_lvl[id]<80), będzie w stanie dodać więcej punktów niż 40 ale mniej niż 80 (player_strength[id]<80)
Tutaj też jest mały problem w tym bo jeżeli gracz będzie miał większy level niż 80 będzie mógł dodawać ile chce statystyk jeżeli chcesz temu zapobiec zmień to na tak:
else if(player_lvl[id]>40 && player_strength[id]<80){
wtedy gracz gdy będzie miał większy level niż 40 to będzie mógł dodać maksymalnie 80 pkt do danej statystyki, nawet jak będzie miał 150 czy 3000 level.
w tym przypadku else if = więcej niż 40 level.
Nie wiem czy opisałem to dobrze, ale ja tak to rozumie
Użytkownik arek_snk edytował ten post 27.01.2012 23:01
#12
Napisano 27.01.2012 23:05
bo jak gracz ma mniejszy lvl od 40 a staty = 40 to wyśle go do else if
it tam sprawdzi i wyjdzie że ma mniejszy od 80 i mniej pkt niż 80
#13
Napisano 27.01.2012 23:28
#14
Napisano 28.01.2012 09:36
case 1:
{
if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]<40){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else if(player_lvl[id]<40 && player_strength[id]>=40)
{
player_strength[id] = 40
client_print(id,print_center,"Musisz wbic 40 lvl+ zeby dac wiecej w staty")
}
else if(player_lvl[id]<80 && player_lvl[id]>=40 && player_strength[id]<80){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily na ten lvl osiagniety")
}
PS: tak ,sprawdziłem, wystarczy zmienić warunek na player_lvl >=41, ale tak lepiej wyświetli komunikaty
@edit: poprawka na wypadek itemu dodającego do siły
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 28.01.2012 11:36
#15
Napisano 28.01.2012 11:28
#16
Napisano 28.01.2012 18:36
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych