Tworzę moda, w którym wśród wielu dodatków są levele broni. A, że shot kojarzy nam się z pewnością z jakaś strzelbą, która po strzeleniu w przeciwnika ukazuje się jako jego odrzut zwłok/ciała - zainspirowało mnie to. Chcę, aby z zwiększonym poziomem broni M3 i XM1014 były większe dmg, ale to już mam, ale również odrzut. Np na 1 lvl kilka jednostek dalej nas pchało w tył, równolegle do strony z której zostaliśmy zaatakowani i, aby ciało leciało w tym samym kierunku co kule. Nie, że użyjemy np.
fl_iNewVelocity[2] = -15.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
Bo to by chyba odbiło gracza do tyłu od strony na jaką patrzy, a nie zawsze patrzymy na wroga, co jak uderzy nas z boku ? To polecimy na jego prawą/lewą stronę ? <lol2>
Doradziłem sobie ZM, gdyż pamiętam z tego tutka : http://amxx.pl/topic...e-zombie-do-zm/ wartość na odrzut zoombie tak więc se pomyślałem, czy by z tego tej funkcji nie wyciągnąć, ale jak się okazało napotkałem na kilka problemów i kodów, które są dla mnie nie zrozumiałe. Niestety ZM mnie przerasta, jeśli chodzi o wyciąganie kodu
A teraz konkretami. Np mamy poziom 0 - normalnie, poziom 1 - odrzut w tył od strony lecących kul o np Velocity = 3.0, poziom 2 - Velocity = 6.0 itd, ale to już edycji sam udzielę. Jeśli ktoś byłby taki miły i mi pomógł z tym to byłbym oczywiście bardzo wdzięczny, i + poleci.
Pozdrawiam
Użytkownik ogieR- edytował ten post 24.01.2012 11:49