Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odznaki nie działają.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Back.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 24.01.2012 11:32

Otóż kolejny problem z HLDS mam.Mam zainstalowany BF2 MOD na HLDS a także boty no i pograłem z nimi z kilka rund no i okazuje się ,że odznaki nie działają.Nie wiem czy to ja coś źle zrobiłem czy to wina podbotów.

Użytkownik Back. edytował ten post 24.01.2012 11:32

  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.01.2012 20:08

Znajdź w cvarach to:

bf2_badgepowers 0

i zamień na to:

bf2_badgepowers "1"

  • +
  • -
  • 0

#3 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 29.01.2012 19:23

Mam zmienione i nadal nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 29.01.2012 19:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
HLDS > Pytania
do
AMX Mod X > Problemy z pluginami


  • +
  • -
  • 0

#5 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 29.01.2012 21:43

REF
  • +
  • -
  • 0

#6 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 21:47

Jak mamy Ci pomóc?
Idź do kuchni zagotuj wodę wlej do szklanki wsyp cukier i Ci się bf2 zrobi.
Podaj może jaka wersja bf2 czy coś. cvary amxx czy coś, bo w sumie nic dałeś.
  • +
  • -
  • 1

graphic.png


#7 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 29.01.2012 22:18

Ok.stąd mam bf2 http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v155/

Nie wiem czy to to ale:

//************************************ Compile Settings ************************************//
// Uncomment to use MySQL instead of the default nVault saving
//#define SQL
// Admin flag settings for giving points/badges and server saved data reset
// These can also be set in cmdaccess.ini without need to change here
// (See amxconst.inc for more admin level constants)
#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY// Aby wlaczyc kolorowy say(colorchat) w grze odkomentuj
//#define KOLOROWY_SAY
// Note: Changing any of the above the above requires plugin to be recompiled
//******************************************************************************************//
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>new const gPluginName[] = "Battlefield 2: Rank Mod";
new const gPluginVersion[] = "1.0.4";
//Message sending variables
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endifnew gHudSyncAimInfo;
new gMaxPlayers;
new bool:gCZBotRegisterHam;
#define MAX_RANKS 17
#define MAX_BADGES 8//Motd variables
new configsdir[200];
new configfile[200];
//Cvar vars
new gPcvarBF2Active;
new gPcvarBadgesActive;
new gPcvarFreeAwp;
new gPcvarXpMultiplier;
new gPcvarIconTime;
new gPcvarFlagKills;
new gPcvarHelpUrl;
new gPcvarBadgePowers;
new gPcvarFlagRoundPoints;
new gPcvarFlagMatchPoints;
new gPcvarXpMinPlayers;
new gPcvarHudOptions;
new gPcvarStatusText;
new gPcvarFFA;
new gPcvarSaveType;
new gPcvarRankBots;
new gPcvarBotQuota;
new gPcvarSVLan;//Cvar vars new
new gPcvarHudCenter;
new gPcvarGameShadows;
//Current players info
new g_PlayerRank[33];
new g_PlayerBadges[33][MAX_BADGES];
new knifekills[33];
new pistolkills[33];
new sniperkills[33];
new parakills[33];
new defuses[33];
new plants[33];
new explosions[33];
new accuracy[33];
new totalkills[33];
new gSaveKey[33][32];
new smgkills[33];
new shotgunkills[33];
new riflekills[33];
new grenadekills[33];new bronze[33];
new silver[33];
new gold[33];
//Temp storage variables
new numofbadges[33];
new bool:newplayer[33];
new g_lastwpn[33];
new bool:g_imobile[33];
new bool:freezetime;
new highestrank;
new highestrankid;
new gStatsLoaded[33];
new gCurrentFOV[33];new g_friend[33];
new bool:g_invis[33];
new menuselection[33];
//Server stats
new highestrankserver, highestrankservername[32], mostkills, mostkillsid, mostkillsname[32], mostwins, mostwinsname[32];new menuselected[33][3];
//0 - Badge/Kills selected 0/1
//1 - Badgenum/Kills
//2 - Badgelevel
//Sound Vars
new gSoundRank[] = "bf2rank/bf2rank_promotion.wav"; //Rank gained sound
new gSoundBadge[] = "bf2rank/bf2rank_award.wav"; //Badges earned sound//Sprite vars
new gSprite[22];
#if defined SQL
//SQl vars
#include <sqlx>
new Handle:g_SqlTuple;
new g_Cache[512];
new bool:SQLenabled;
new bool:gIntermission;
#else
//nVault
#include <nvault>
new g_Vault;
new gPcvarPruneDays;
#endifnew gPlayerName;
//Bf2 includes
#if defined KOLOROWY_SAY
#include <colorchat>
#endif
#include "bf2/const.inl"
#include "bf2/effect.inl"
#include "bf2/cmds.inl"
#include "bf2/events.inl"
#include "bf2/save.inl"
#include "bf2/forwards.inl"
#include "bf2/check.inl"
#include "bf2/badgepowers.inl"
#include "bf2/menu.inl"
#include "bf2/hud.inl"
#include "bf2/othermods.inl"
#include "bf2/csx.inl"
#include "bf2/ham.inl"
#if defined SQL
#include "bf2/sql.inl"
#endifpublic plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, "MisieQ"); //Bazuje na Battlefield 2: Rank Mod 1.5.3 by pRED*
//Register all the say commands//Public
register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");register_clcmd("say /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");register_clcmd("say", "cmd_say", 0, "<target> ");
register_clcmd("say_team", "cmd_say", 0, "<target> ");
register_clcmd("say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");

register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");register_clcmd("say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");//Admin
register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>");
register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>");
//Cvars//FCVAR_SERVER cvar for game monitor.
register_cvar("bf2_version", gPluginVersion, FCVAR_SERVER);
// Set cvar to update version in case new version loaded while server still running
set_cvar_string("bf2_version", gPluginVersion);gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");
gPcvarBadgesActive = register_cvar("bf2_badges", "1");
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
gPcvarXpMultiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("bf2_xpminplayers", "2");
gPcvarIconTime = register_cvar("bf2_icon_time", "1.5");
gPcvarHelpUrl = register_cvar("bf2_help_url", "http://misieq.sileman.net.pl/bf2webdocs");
gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "1");
gPcvarHudOptions = register_cvar("bf2_hud_options", "abcde");
gPcvarStatusText = register_cvar("bf2_statustext", "1");
#if !defined SQL
gPcvarPruneDays = register_cvar("bf2_reset_days", "21");
#endif
gPcvarFFA = register_cvar("bf2_ffa", "0");
gPcvarHudCenter = register_cvar("bf2_hud", "0");
gPcvarGameShadows = register_cvar("bf2_shadows", "0");
gPcvarFlagKills = register_cvar("bf2_flag_kills", "2");
gPcvarFlagRoundPoints = register_cvar("bf2_flag_round_kills", "0");
gPcvarFlagMatchPoints = register_cvar("bf2_flag_match_kills", "0");
gPcvarSaveType = get_cvar_pointer("csstats_rank");
gPcvarRankBots = get_cvar_pointer("csstats_rankbots");
gPcvarBotQuota = get_cvar_pointer("bot_quota");
gPcvarSVLan = get_cvar_pointer("sv_lan");//Message sending.
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif
//Register events, logs and forwards to be captured
register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0"); //add freeztime start code
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("SetFOV", "Event_SetFOV", "be");
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start"); //freezetime end code
register_logevent("LogEvent_Round_End", 2, "1=Round_End");
register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");
register_message(get_user_msgid("StatusValue"), "Message_StatusValue");register_event("StatusValue", "setTeam", "be", "1=1");
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
register_event("StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0");
// Must use post or else is_user_alive will return false when dead player respawns
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");gHudSyncAimInfo = CreateHudSyncObj();
gMaxPlayers = get_maxplayers();
gPlayerName = get_xvar_id("PlayerName");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")
}public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

sebul (29.01.2012 23:42):
Kod powyżej 200 linijek dajemy w załączniku lub na wklejce.

  • +
  • -
  • 0

#8 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2012 22:22


gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "1");
No niby masz na 1.
Sprawdź czy w jakimś pliku nie masz tego cvaru ustawionego na 0.
jakimś pliku mam na mysli np amxx.cfg albo server.cfg albo jakiś exec nazwa.cfg
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#9 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 30.01.2012 15:58

Tam w ogóle nic nie było.
  • +
  • -
  • 0

#10 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.01.2012 17:02

Wgram do siebie na HLDS i dam znać czy działa , bo jeśli działa to znaczy że przy edytowaniu zrobiłeś błąd

@ a wyłącz pod boty

Użytkownik Name166 edytował ten post 30.01.2012 17:03


#11 Back.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Maków Maz
Offline

Napisano 09.02.2012 15:48

Nie mam podbotów.

ja mam server na fpsplay a nie na HLDS

ref

REF

ref

REF

Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#12 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.02.2012 20:07

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: zamykam

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych