Witam Da rady jakoś zrobić by siła miotacza ognia zależała również od inteligencji ?
Oto kod:
http://wklej.org/id/673531/
Proszę o pomoc, sam sobie nie daję z tym rady...
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DMG zależy od inteligencji
Temat rozp.
Jonywalker
, 20.01.2012 01:51
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.01.2012 01:51
#3
Napisano 21.01.2012 13:48
co tutaj zmieniłes ?
#4
Napisano 11.02.2012 17:15
Pomógł by ktoś ?
#5
Napisano 11.02.2012 18:59
if(!doDamage)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(target))
{
damage_user(id, target, get_pcvar_num(cvar_damage)+inteligencja)
custom_weapon_dmg(wpn_ft, id, target, get_pcvar_num(cvar_damage)+inteligencja)
}
}
else
{
damage_user(id, target, (get_pcvar_num(cvar_damage)+inteligencja) / 2)
custom_weapon_dmg(wpn_ft, id, target, (get_pcvar_num(cvar_damage)+inteligencja) / 2)
}
#6
Napisano 11.02.2012 19:18
ale tutaj będzie zadawać obrażenia większe niż inteligencja na 1 lvl (tu jest +10), a ja chce by zadawało obrażenia od całej inteligencji która przybywa wraz z dodawaniem do niej pkt
#7
Napisano 16.02.2012 16:44
Pomógł by ktoś ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych