Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odzytanie liczby graczy na innym serwerze


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 18.01.2012 22:39

Tak wiem , początkowy myślałem ze wszystko chodzi lecz teraz wiem ze nie działa

kod na serwerze co ma odczytywać liczbę graczy na serwerze 2.

stock sprawdz_serwer()
{   
    new sockets,error
    sockets = socket_open("195.114.0.96",27041, SOCKET_UDP,error)
   
    new recv[129]
    if(sockets <= 0 || error) {
        new err[40]
            switch(error) {
                case 0: err = "no error"
                case 1: err = "error while creating socket"
                case 2: err = "couldn't resolve hostname"
                case 3: err = "couldn't connect to given hostname:port"
            }
            log_to_file("blad.log","Couldn't connect to %s:%d, error: %s","195.114.0.96",27041,err)
            return 0
        }
    else if(socket_change(sockets,1)) {
        socket_recv(sockets, recv,128)
       
        new info = str_to_num(recv);
       
        if(info>0)
            return info
    }
    return 0
}

uzycie
if(sprawdz_serwer())
  return PLUGIN_CONTINUE;

Kod na serwerze wysyłającym ilość graczy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sockets>

#define PLUGIN "stachu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Właściciel"
#define TASKID_QUERY 21934807


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
       
       
    set_task(20.0, "query_servers", TASKID_QUERY, "", 0, "b")
}
public query_servers()
{
    new error, sockets
    sockets = socket_open("195.114.0.96",27041, SOCKET_UDP,error)
   
    new sData[128]
    format(sData, 127,"%i^r^n^r^n",get_playersnum())
   
    socket_send(sockets, sData, strlen(sData))   
}

Wiem pewnie popełniłem jakiś głupi błąd ale nie mam siły juz nad tym siedzieć wiec proszę was o pomoc.

@ref
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.01.2012 22:53

http://forums.allied...ead.php?t=60026
niestety obecnie alliedsmods jest zablokowane poczekasz do jutra :P


formatex(sData, 127,"%i",get_playersnum())

  • +
  • -
  • 0

#3 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 19.01.2012 18:23

tego socktes_hz to aj troszke nieczaje

A zamieniając twoj formatex w moim kodzie ma szanse zadziałać to ??

@ref
  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 21.01.2012 20:52

@ref
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.01.2012 00:05

Jutro popołudniu opublikuję bibliotekę do żądań typu Server Query i z jej pomocą z poziomu Pawna będzie można uzyskać informacje o dowolnym serwerze. Na razie mam już działające Ping, GetChallenge i Info

https://developer.va.../Server_Queries
  • +
  • -
  • 0

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 22.01.2012 00:12

ok no to czekam do jutra
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych