←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Szansa na perk

radek_b11's Photo radek_b11 19.01.2012

Witam

Jaką funkcją ustawia się w danym perku czy ma być łatwy do zdobycia czy trudny jak nano kamizelka, która nie jest łatwa do zdobycia ?

wie ktoś jak ustawić żeby perk był trudniejszy do zdobycia ?
Quote

  • +
  • -
robaloss's Photo robaloss 19.01.2012

if(!perk_gracza[attacker])
{
        if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
                if(random_num(1, 100) <= 75) // ew. usuń tą linijkę jeżeli ma być szansa 100%
                        UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
        else 
                if(random_num(1, 100) <= 25)
                        UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
}

znalazłem to gdzieś niepamiętam ale ta osoba jest z AMXX
tu masz na wszystkie perki xD
niewiem jak zrobić na 1 perka
Quote

radek_b11's Photo radek_b11 19.01.2012

jak to ustawić na dany perk w perku ? a nie dla klasy ?
Quote

  • +
  • -
master.'s Photo master. 19.01.2012

if(!perk_gracza[attacker])
{
		if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
				if(random_num(1, 100) <= 75) // ew. usuń tą linijkę jeżeli ma być szansa 100%
						UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		else
				if(random_num(1, 100) <= 25)
						UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
}

znalazłem to gdzieś niepamiętam ale ta osoba jest z AMXX
tu masz na wszystkie perki xD
niewiem jak zrobić na 1 perka

Zmienia szanse zdobycia perka gracza bez flagi, tutaj masz przykładowy perk: szansa na zdobycie wynosi 1/150
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{

if(random(150) != 0)
return COD_STOP;

wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;

}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Quote