Szansa na perk
radek_b11 19.01.2012
Witam
Jaką funkcją ustawia się w danym perku czy ma być łatwy do zdobycia czy trudny jak nano kamizelka, która nie jest łatwa do zdobycia ?
wie ktoś jak ustawić żeby perk był trudniejszy do zdobycia ?
Jaką funkcją ustawia się w danym perku czy ma być łatwy do zdobycia czy trudny jak nano kamizelka, która nie jest łatwa do zdobycia ?
wie ktoś jak ustawić żeby perk był trudniejszy do zdobycia ?
robaloss
19.01.2012
if(!perk_gracza[attacker]) { if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) if(random_num(1, 100) <= 75) // ew. usuń tą linijkę jeżeli ma być szansa 100% UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); else if(random_num(1, 100) <= 25) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); }
znalazłem to gdzieś niepamiętam ale ta osoba jest z AMXX
tu masz na wszystkie perki
niewiem jak zrobić na 1 perka
master.
19.01.2012
Zmienia szanse zdobycia perka gracza bez flagi, tutaj masz przykładowy perk: szansa na zdobycie wynosi 1/150if(!perk_gracza[attacker]) { if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) if(random_num(1, 100) <= 75) // ew. usuń tą linijkę jeżeli ma być szansa 100% UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); else if(random_num(1, 100) <= 25) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); }
znalazłem to gdzieś niepamiętam ale ta osoba jest z AMXX
tu masz na wszystkie perki
niewiem jak zrobić na 1 perka
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(random(150) != 0)
return COD_STOP;
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/