Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Invalid menu id 1(4)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.01.2012 21:36

Mam menu takie, aby pokazywało się danemu teamowi menu z wyborem tam czegoś i jest problem, ponieważ wywala mi oto takie błędy:

L 01/16/2012 - 21:21:45: Invalid menu id 1(4)
L 01/16/2012 - 21:21:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pluginek.amxx")
L 01/16/2012 - 21:21:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_destroy")
L 01/16/2012 - 21:21:45: [AMXX]    [0] pluginek.sma::wybieranie (line 35)

i nie wiem jak to naprawić.


sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nenczoks"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "pokaz", "a", "1=0", "2=0");
}
public pokaz(){
for(new id = 1; id <= 32; id++)
if(is_user_connected(id) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_T){
menu_tt(id)
}

}
public menu_tt(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return;

new menu = menu_create("\rtest:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "test", "1", 0)
menu_additem(menu, "test", "2", 0)

menu_display(id, menu, 0)

}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:{

menu_destroy(menu)
}

case 2:{

menu_destroy(menu)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}



#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.01.2012 22:08

switch(key)
	{
		case 1:{		

			menu_destroy(menu)
		}

		case 2:{

			menu_destroy(menu)
		}
	}
	menu_destroy(menu)
ten ostatni menu_destroy kasujesz menu z pamięci które zostało już wcześniej skasowane ;)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych