Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Event damage i zapisanie kill'aProsze o szybka pomoc doświadczonych skrypterow ;)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.01.2012 21:36


stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot)
{
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_SET)
ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, killer, 2)
set_msg_block(g_msgDeathMsg, BLOCK_NOT)
message_begin(MSG_ALL, g_msgDeathMsg, {0,0,0}, 0)
write_byte(killer)
write_byte(victim)
write_byte(headshot)
write_string(weapon)
message_end()
new kname[32], kauthid[32], kteam[10]
get_user_name(killer, kname, 31)
get_user_team(killer, kteam, 9)
get_user_authid(killer, kauthid, 31)
if (killer != victim)
{
new vname[32] , vauthid[32], vteam[10]
get_user_name(victim, vname, 31)
get_user_team(victim, vteam, 9)
get_user_authid(victim, vauthid, 31)
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(victim), vauthid, vteam, weapon)
}
else
{
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed self with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(killer), kauthid, kteam, weapon)
}
UpdateScore(killer, victim, 0,0, 1)
return PLUGIN_CONTINUE
}



Standardowy stock.

Pytanie - jak pobrac broń gracza i "wsadzić" ją w niego?

Tzn. log_kill( attacker_id, victim_id, "XXX", 0 );

zamiast XXX - broń, którą attacker_id zabił victim_id


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Druga sprawa: tak samo, tylko w fm_fakedamage( victim_id, "YYY", damage, dmgtype );

YYY - nazwa broni, która attacker_id zabił victim_id



Pomoc nagrodzona plusikami "+" :*

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 16.01.2012 21:37

  • +
  • -
  • 1

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 16.01.2012 21:46

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Diablo Mod > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.01.2012 23:34

get_user_attacker w evencie damage'a popatrz na diablo :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2012 09:41

ok, ponieważ to jest diablo w ogóle, to zamiast tego stocka użyłem UTIL_KILL

tylko nie jestem pewien, czy w fm'ie trzeba było w miejsce YYY (const classname[]) dać "weapon_awp" czy "awp"

(użycie lub nie tej linijki:

new weaponname[32]; get_weaponname( iWeapID, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych