Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] przerobka klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alechandro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:CC Janowiec
Offline

Napisano 16.01.2012 12:13

morze ktos dodac mi tu flage h nagradzam +


include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Marins";
new const opis[] = "Masz 1/2 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy wiekszych obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 25;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez Alechandro.", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(random(2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*3, 0.0, idinflictor, damagebits)
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 ASu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 16.01.2012 13:04

proszę i zbieram Dołączona grafika :]

Załączone pliki


Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 16.01.2012 14:09
Upraszanie się o reputacje

  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.01.2012 13:31

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#include <colorchat>



new const nazwa[] = "Marins";

new const opis[] = "Masz 1/2 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy wiekszych obrazen";

new const bronie = 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 25;

new const kondycja = 25;

new const inteligencja = 25;

new const wytrzymalosc = 25;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "unknown");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

    {

        ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz uprawnien aby korzystac z tej klasy", nazwa);

        return COD_STOP;

    }

    ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Alechandro.", nazwa);

    ma_klase[id] = true;

    

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

    ma_klase[id] = false;

    

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(random(2) == 1)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*3, 0.0, idinflictor, damagebits)

    return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 16.01.2012 14:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych