Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dzwięki po wejsciu do menu /rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 verman

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 08.01.2012 10:43

Witam! Proszę was o dodanie dzwięków przy wejściu do sklepu z runami. Gdy wpisze się /rune to wyświetla się menu i odtwarzany jest dzwięk. Tak samo miało by to wyglądac po wyjściu. Chciałbym żeby przy wyjściu losowało 1 dzwięk z 4, tak samo przy wyjściu. Proszę tylko przerobienie mojego kodu, dzwięki mam na dysku. Dzwięki są w formacie wav. Pozdrawiam

public buyrune(id)
{
	new text[513]
	
	format(text, 512, "\wSklep z Runami:^n\r1. \wUpgrade \y[Ulepsza Przedmiot] \w- \r$9000^n\r2. \wMal \y[Losowy Przedmiot] \w- \r$5000^n\r3. \wEliksir Walecznosci \y[Uleczenie] \w- \r$6000^n\r4. \wKolczasta Zbroja \y[Pancerz] \w- \r$4500^n\r5. \wYah \y[Doswiadczenie] \w- \r$16000^n^n\r0. \wZamknij")
	
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public select_rune_menu(id, key)
{
	switch(key)
	{
	case 0:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
			return PLUGIN_HANDLED
			upgrade_item(id)
		}
		
	case 1:
		{	
			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
			return PLUGIN_HANDLED
			award_item(id,0)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 2:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
			return PLUGIN_HANDLED
			change_health(id,200,0,"")
			client_print(id,print_center,"Dostales 200 HP!")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 3:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
			return PLUGIN_HANDLED
			set_user_armor(id,250)
			client_print(id,print_center,"Dostales 250 pancerza!")
			return PLUGIN_HANDLED  
		}
	case 4:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,16000))
			return PLUGIN_HANDLED
			new exp = random_num(900,1500);
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 9:
		{	
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		

	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

@Odświeżam!

@Odświeżam!
  • +
  • -
  • 0

#2 kijkol

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:174
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 08.01.2012 13:28

http://amxx.pl/topic...u-danego-itemu/
wzoruj sie na tym tylko zmiast do itemu dodaj do menu
  • +
  • -
  • 1

#3 verman

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 08.01.2012 15:06

Niestety nie daje sobie z tym rady. Był byś tak miły i opisał dokładnie co i jak?

Wielkie podziękowania dla użytkownika kijkol za pomoc. Wszystko działa, pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 08.01.2012 15:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych