Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

PRoblem z klasa 1/5 szansy na pojawienie się na respie przeciwnik

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 JanDzban

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:GRodz
Offline

Napisano 07.01.2012 12:06

Witam .. .. mam problem z klasą otóż gdy zostanie ona wgrana to niby wszystko jest ok : D pojawia się w menu wyboru klas i w ogóle ale . nie dostaje odpowiedniej borni ... a po wpisaniu / klasa nie pojawiają się informacje na jej temat. : D niżej zamieszam plik sma. i proszę nie dawać mi plików amx ponieważ umiem skomplikować . problemem jest nie prawidlowe dzialanie tej klasy. proszę o pomoc:




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new bool:ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new const nazwa[] = "Intrygant";
new const opis[] = "Gracz otrzymuje 1/5 szansy na pojawienie się na respie wroga. Dostaje m4a1 i deagle";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 || 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

if(random_num(1,5) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


p.sklasa posiada 1/5 szansy na pojawienie się na respie wroga ; )

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 08.01.2012 21:21

1<<CSW_M4A1 || 1<<CSW_DEAGLE;

zmien na:

1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych