Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Menu zyczen JB wybor gracza z TT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 05.01.2012 10:10

Witam. Napisałem plugin lecz nie wiem jak zrobić, aby pokazała się lista graczy do wyboru (z TT) jeżeli ktoś wybierze "Duch dla...".
Oto mój plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu Zyczen"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "JustBeFime"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","Death_Event","a");
register_clcmd("say /lr","menuzyczen");
regoster_clcmd("fl_menuzyczen","menuzyczen");
}
public Death_Event()
{
new Players[32],Num
get_players(Players,Num, "aceh", "TERRORIST")
for(new i=0;i<Num;i++)
{
new id = Players[i]
if(!is_user_connected(id)) continue;

if(Num < 2) {
menuzyczen(id)
}

}
}
public menuzyczen(id)
{
client_print(id, print_chat,"\r[JailBreak]\wJestes ostatnim wiezniem! Wybierz zyczenie!");
new menu= menu_create("\r[JailBreak]\w Menu zyczen.","menuzyczenww");
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla mnie.");//1
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla...");//2
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w FreeDay dla wszystkich.");//3
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Quiz.");//4
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Sajmona.");//5
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Mam Talent.");//6
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Gramy w Pilke.");//7
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w CT rozkazuje spiewajaco.");//8
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT walczy ze mna na piesci.\y(Pojedynczo)");//9
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT daje mi swoja cala bron.");//10
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT wpisuje kill w konsoli \y(1 CT)\w.");//11
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT ma totalny bezruch przez 30 sekund.");//12
menu_additem(menu, "\r Nie chce zyczenia![KILL].");//13
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_CONTINUE
}
public menuzyczenww(id, menu, item)
{
switch(key)
{
case 1:
{
client_clcmd("say \r[Jutro]\w Duch dla mnie!");
}
case 2:
{
TUTAJ :D@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
}
case 3:
{
client_clcmd("say \r[Jutro]\w FreeDay dla wszystkich!");
}
case 4:
{
client_clcmd("say \r[Jutro]\w bawimy sie w Quiz!");
}
case 5:
{
client_clcmd("say \r[Jutro]\w bawimy sie w Sajmona!");
}
case 6:
{
client_clcmd("say \r[Jutro]\w bawimy sie w Mam Talent!");
}
case 7:
{
client_clcmd("say \r[Jutro]\w gramy w Pilke!");
}
case 8:
{
client_clcmd("say \r[Jutro]\w CT rozkazuje spiwajaco!");
}
case 9:
{
client_clcmd("say \r[Teraz]\w CT walczy ze mna na piesci! \y(Pojedynczo!)");
}
case 10:
{
client_clcmd("say \r[Teraz]\w CT daje mi swoja cala bron!");
}
case 11:
{
client_clcmd("say \r[Teraz]\w CT wpisuje kill w konsoli. \y(1 CT)");
}
case 12:
{
client_clcmd("say \r[Teraz]\w CT ma totalny bezruch przez 30 sekund!");
}
case 13:
{
client_clcmd("say \r Nie chce zyczenia! Zabije sie...");
client_clcmd("kill");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}



Tutaj jest opcja "Duch dla..."
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla...");//2

 case 2:
{
TUTAJ :D@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
}

I jak ktoś to kliknie to wyskoczy mu lista z graczami (wszystkimi graczami z TT, żywymi i nieżywymi). I jak już wybierze osobę to wyskoczy info kto ma ducha.
Np.
client_clcmd("say %s ma jutro ducha!")


Przy okazji jakby ktoś mógł sprawdzić czy jest wszystko ok z tym pluginem. (Czyli czy ostatniemu TT wyskoczy to menu z życzeniami).
Dzięki z góry!

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 05.01.2012 10:14

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#2 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.01.2012 12:23

Błąd za błędem, nie wiem czy będzie działać, ale przypuszczam że tak :P


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Menu Zyczen"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "JustBeFime"

#define MAX 31
new nazwa_gracza[MAX+1][64];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","Death_Event","a");
register_clcmd("say /lr","menuzyczen");
register_clcmd("fl_menuzyczen","menuzyczen");
}

public Death_Event() {
new Players[32],Num
get_players(Players,Num, "aceh", "TERRORIST")
for(new i=0;i<Num;i++) {
new id = Players[i]
if(!is_user_connected(id)) continue;
if(Num < 2) {
menuzyczen(id)
}
}
}

public menuzyczen(id) {
client_print(id, print_chat,"\r[JailBreak]\wJestes ostatnim wiezniem! Wybierz zyczenie!");
new menu = menu_create("\r[JailBreak]\w Menu zyczen.","menuzyczenww");
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla mnie.");//1
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla...");//2
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w FreeDay dla wszystkich.");//3
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Quiz.");//4
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Sajmona.");//5
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Mam Talent.");//6
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Gramy w Pilke.");//7
menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w CT rozkazuje spiewajaco.");//8
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT walczy ze mna na piesci.\y(Pojedynczo)");//9
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT daje mi swoja cala bron.");//10
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT wpisuje kill w konsoli \y(1 CT)\w.");//11
menu_additem(menu, "\y[Teraz]\w CT ma totalny bezruch przez 30 sekund.");//12
menu_additem(menu, "\r Nie chce zyczenia![KILL].");//13
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_CONTINUE
}

public menuzyczenww(id, menu, item) {
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31);
switch(item) {
case 1: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Ducha dla siebie!", nick)
}
case 2: {
DajDucha(id)
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 FreeDay jutro dla wszystkich!", nick)
}
case 4: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Quiz!", nick)
}
case 5: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Sajmona!", nick)
}
case 6: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Mam Talent!", nick)
}
case 7: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro gramy w Pilke!", nick)
}
case 8: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro CT prowadzi spiewajaco!", nick)
}
case 9: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Teraz CT walczy ze mna na piesci^x01 (Pojedynczo)", nick)
}
case 10: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Teraz CT daje mi swoja bron!", nick)
}
case 11: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Teraz CT wpisuje kill w konsoli^x01 (1 CT)", nick)
}
case 12: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Teraz CT ma totalny bezruch przez 30 sekund", nick)
}
case 13: {
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 nie chce zyczenia...", nick)
user_kill(id)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public DajDucha(id) {
new menu = menu_create("Wybierz gracza komu chcesz dac ducha:", "Handle_Duch");
new num, players[32];
for(new i=0; i<num; i++)
{
new num[3], id2 = players[i];
if(!is_user_connected(id2) || get_user_team(id2) != 1)
continue;
num_to_str(id2, num, charsmax(num));
menu_additem(menu, nazwa_gracza[id2], num);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public Handle_Duch(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT || !is_user_connected(id))
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31);
new data[3], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, charsmax(data), _, _, callback);
ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro Ducha dla %s!", nick, nazwa_gracza)

return PLUGIN_CONTINUE;
}


#3 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 05.01.2012 13:02

Dzięki wielkie:P Wiesz, ja się dopiero uczę :) Masz + :P

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 05.01.2012 13:02

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 05.01.2012 18:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych