Zaczynajmy:
Tworzymy nowa klasę, czyli dodajemy
do
enum { NONE = 0
to:
Zlodziej
Do:
new const nazwy_klas[][]
dodajemy:
"Zlodziej"
Następnie do:
new const opisy_klas[][]
dodajemy:
"Dostaje GALIL'a. Moze ukrasc przedmiot ofiarze"
Potem do public odrodzenie dodajemy:
case Zlodziej:
{
give_item(id, "weapon_galil");
}
Następnie pod public Damage(id) kopiujemy to:
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc : %s ?", nazwy_przedmiotow[perk_ofiary[id]]);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(informacje_przedmiotu_gracza[ofiara[id]][0] != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "[COD:MW]^x01 Twoj item zostal skradziony przez^x03 %s^x01.", nick_zlodzieja);
UsunPrzedmiot(ofiara[id]);
DajPrzedmiot(id, perk_ofiary[id]);
}
Potem do public Death() dodajemy przed SprawdzPoziom(attacker);
to:
if(klasa_gracza[attacker] == Zlodziej)
{
if(random(2))
return HAM_IGNORED;
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
return HAM_IGNORED;
if(!(perk_ofiary[attacker] = informacje_przedmiotu_gracza[id][0]))
return HAM_IGNORED;
ofiara[attacker] = id;
Zapytaj(attacker);
}
Mam nadzieję, że się przyda