Witam
Mam takie pytanie bo jestem w trakcie edytowania pluginu pewnego i stanąłem na momencie gdzie chce aby zapisywało w log na jakiej mapie miało miejsce wykonanie np: rzucenie granatu (to tylko przykład ) czy za to będzie odpowiadała funkcja get_mapname ? jeżeli tak to mogł bym prosić o wycinek pluginu który np będzie rejestrował zmianę mapy ?
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[Pytanie] Funkcja
Temat rozp.
nemore
, 03.03.2009 22:56
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.03.2009 22:56
#2
Napisano 03.03.2009 23:06
pobiera do zmiennej mapname nazwę aktualnej mapy:
new mapname[32] get_mapname(mapname, 31)
#3
Napisano 04.03.2009 14:38
Najlepiej zrobić to w ten sposób:
Potem w każdym miejscu pluginu masz dostęp do nazwy mapy w globalnym stringu g_MapName[]; np:
new g_MapName[32]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) get_mapname(g_MapName,31); }
Potem w każdym miejscu pluginu masz dostęp do nazwy mapy w globalnym stringu g_MapName[]; np:
public plugin_end(){ log_amx("Koniec mapy: %s",g_MapName); }
#4
Napisano 04.03.2009 17:17
Dzięki wielkie, mam jeszcze jedno pytanie a jak by się miało z logowaniem adresów IP? no wiecie klient wykonuje jakąś czynność i podczas wykonywania tej czynności jest logowanie jego adresu IP a log.
#5
Napisano 04.03.2009 17:27
IP nie zmienia się w trakcie gry, więc można pobrać je tylko raz.
new g_userIPs[33][16]; public client_putinserver(id){ get_user_ip(id,g_userIPs[id],15); }w g_userIPs[1] jest IP gracza o id=1 itd
#6
Napisano 04.03.2009 18:43
R3X, Dzięki wielkie tak myślałem że get_user_ip będzie za to odpowiedzialne, jeżeli miałbym problem z dokończeniem pluga mógłbym się zgłosić na PW z prośba o mały edit ?
#7
Napisano 04.03.2009 18:53
śmiało
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych