Cześć, chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć na mapie x bytów, abym każdy mógł rozpoznać i wykonać zdarzenie po jego dotknięciu. I najważniejsze, aby ten byt spawnował się w losowym miejscu na mapie, ale tak aby nie utworzył się w ścianach.
Pzdr
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Stawianie bytów
Temat rozp.
Fili:P
, 31.03.2012 13:36
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.03.2012 13:36
#2
Napisano 31.03.2012 13:46
co do znalezienia pozycji to
http://forums.allied...ead.php?t=49829
http://forums.allied...ead.php?t=49829
register_touch do wykrycia i SOLID_TRIGGER dla bytuwykonać zdarzenie po jego dotknięciu
#3
Napisano 31.03.2012 13:51
FM_Touch też spełni zadanie ?
Dobrym sposobem będzie użycie pętli ? (jeśli znajdziesz dobre miejsce to zakończ pętlę, jeśli nie to szukaj dalej(kolejny obieg pętli))
Dobrym sposobem będzie użycie pętli ? (jeśli znajdziesz dobre miejsce to zakończ pętlę, jeśli nie to szukaj dalej(kolejny obieg pętli))
#4
Napisano 31.03.2012 17:30
Tak, ale w funkcji będziesz musiał dodatkowo sprawdzać nazwę klasy.FM_Touch też spełni zadanie ?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych