Item - dla wybranej klasy - oczywiscie losowanie - + nazwa i funkcja..
A dokladniej mnie interesuje cos takiego
public daj_item(id) { new jaki = random_num(1,1); switch(jaki) { case 1: { daj_pancerz(id); } } return PLUGIN_HANDLED }
public daj_pancerz(id) { new rodzaj = random_num(1,1); switch(rodzaj) { case 1: { nazwa_pancerza[postac_gracza[id]] = "xxxxx"; <--- xxxx nazwa skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][28] = 1; // <-- dla klasy skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][32] = 20; // dodaje hp } } sprawdz_pancerz(id); client_print(id,print_chat, "Zdobyles item %s",nazwa_pancerza[postac_gracza[id]]) }
no i w :
public sprawdz_pancerz(id)
Kod ktory daje hp dla klasy jesli mam ten pancerz
Moglby mi ktos zrobic takie cos na probe aby dzialalo bo wlacze juz z tym ale nie wychodzi