Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak dodać dmg do broni?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 25.03.2012 16:32

Cześć. Dam wielkiego plusa jak ktoś mi wytłumaczy jak dodać do klasy poprostu ileś damage.
Załóżmy 12 dmg z M4.

Daje wielkiego plusa!
  • +
  • -
  • 0

#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 25.03.2012 16:39

1.Pod bibliotekami dopisujesz :
#define DMG_BULLET (1<<1)


2. W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

3.Dodajesz public :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 12.0, 0.00, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Tam gdzie CSW_M4A1 możesz dać dowolną broń to ci się przyda http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
a wy 12.0 ile ma dawać dodatkowego dmg

Testuj

Użytkownik Maniek974 edytował ten post 25.03.2012 16:41

  • +
  • -
  • 3

#3 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 25.03.2012 16:42

Zapomniales zebym dodal
#include <hamsandwich>
ale sie skaplem. Skompilowalo sie, na razie masz pecha bo nie ma kto mi testnac ale + leci
  • +
  • -
  • 1

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 25.03.2012 16:50

http://amxx.pl/dokum...ch<br /><br />powiedz mi po co Ci hamsandwich? -,-

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 25.03.2012 17:38

:facepalm: dlatego że TakeDamage rejestruje się Hamem który jest w hamsandwich. Proste i oczywiste.
  • +
  • -
  • 1

#6 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 25.03.2012 18:11

Wlasnie :D
Temat mozna Lock :]
  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 25.03.2012 19:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych