Czy do się dodać na start dla każdego noktowizor i defuser do QTM_CodMod.sma i jak? Jak by ktoś wiedział to pisać. Dam +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.03.2012 19:51
#2
Napisano 23.03.2012 07:51
Da się
W NowaRunda/RoundStart trzeba dodać 2 linijki kodu
W NowaRunda/RoundStart trzeba dodać 2 linijki kodu
#3
Napisano 23.03.2012 08:31
Podasz mi jakie?
#4
Napisano 23.03.2012 08:36
give_item(id, "item_thighpack") give_item(i, "item_nvgs")
#5
Napisano 23.03.2012 08:52
Ale gdzie to dodać bo nie chodzi mi ?
Coś żle chyba screen: http://imageshack.us...eztytuuuyb.png/
Wyskakują mi 2 błędy
1. Error: Invalid function or declaration on line 434
2. Error: Number of argumentes does not match definition on line 435
Coś żle chyba screen: http://imageshack.us...eztytuuuyb.png/
Wyskakują mi 2 błędy
1. Error: Invalid function or declaration on line 434
2. Error: Number of argumentes does not match definition on line 435
#6
Napisano 23.03.2012 08:52
w Odrodzeniu
#7
Napisano 23.03.2012 08:57
Podasz mi dokładniej w jakim miejscu:
public Odrodzenie(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#8
Napisano 23.03.2012 09:01
public DajBronie(id)
{
for(new i=1; i < 32; i++)
{
if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}
if(gracz_ma_tarcze[id])
fm_give_item(id, "weapon_shield");
if(gracz_ma_noktowizor[id])
cs_set_user_nvg(id, 1);
give_item(id, "bronie");
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych