Perk powinien dodawac DualMp5 i 40 obrażeń z nich.
Mod w załączniku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 20.03.2012 01:20
Napisano 21.03.2012 15:56
Użytkownik Energi1 edytował ten post 21.03.2012 15:57
Napisano 07.04.2012 20:09
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 07.04.2012 20:10
Napisano 11.04.2012 16:17
Napisano 11.04.2012 16:32
Co Ty do painta ładujesz perk.Nie działa wywala błąd
http://imageshack.us...baddualmp5.png/
Użytkownik Pietras11 edytował ten post 11.04.2012 16:32
Napisano 12.04.2012 16:10
Napisano 13.04.2012 17:34
Napisano 13.04.2012 21:31
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk("Dual MP5", "Dostajesz Dual MP5");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/bronie/v_mp5.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bronie/v_mp5.mdl")
}
}
}
Użytkownik 0x. edytował ten post 13.04.2012 21:31
Napisano 14.04.2012 10:34
Napisano 14.04.2012 10:37
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init(){register_plugin("name", "1.0", "QTM_Peyote");RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");cod_register_perk("Dual MP5", "Dostajesz Dual MP5");register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");}
public cod_perk_enabled(id){cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);ma_perk[id] = true;}
public cod_perk_disabled(id){cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);ma_perk[id] = false;}
public plugin_precache(){precache_model("models/bronie/v_mp5.mdl");}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bronie/v_mp5.mdl")
}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 40.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisano 14.04.2012 10:45
Napisano 14.04.2012 10:56
Napisano 14.04.2012 11:17
Napisano 15.04.2012 13:00
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych