Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

problem ze skillem

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.03.2012 09:24

witam edytowalem skilla thundershock i dodalem go jako nowego dodalem do skills.ini ale nadal nie dziala gdy patrze pokemona to pisze popsuty skill

skill z electric.inl

public Thunders(id, skill, prop)
 {
    new Float:f_aimvec[3];
    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN);
    get_user_origin(id, origin[id]);
    get_user_origin(id, aim[id], 3);

    if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)            //only change it if they are at least that far away
        aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
    if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)            //only change it if they are at least that far away
        aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
    if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)            //only change it if they are at least that far away
        aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
    else
        aim[id][2] += 40;
    IVecFVec(aim[id], f_aimvec);

    new level = SkillLevel(id, skill) + 20;

    new ent = fm_create_entity("info_target");
    set_pev( ent, pev_classname, "pokemod_ent");
    fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK]);
    fm_entity_set_origin(ent, f_aimvec);
    set_pev( ent, pev_rendermode, 5);
    set_pev( ent, pev_renderamt, 0.0);
    set_pev( ent, pev_owner, id);

    MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,0,0,0,0,0)

    new parm[4];
    parm[0] = ent;
    parm[1] = skill;
    parm[2] = level;
    parm[3] = 1+(level/THUNDERS);
    set_task(0.5,"check_thunders", _, parm, 4 )

    return SKILL_USED
 }
 public check_thunders(parm[])
 {
    new ent = parm[0];
    new skill = parm[1];
    new level = parm[2];
    parm[3]--;

    if( !parm[3] && pev_valid(ent) )
        fm_remove_entity(ent);

    if( !pev_valid(ent) )
        return;

    new id = pev(ent, pev_owner);

    new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3];
    pev(ent, pev_origin, f_shockorigin);
    FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin );
    for( new i=0 ; i<5; i++){
        temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level)
        temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level)
        temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level)
        MakeLine(0,shockorigin,temporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,level,level,0,0,0,0,0)
    }

    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_SPARK);

    skillAoEdamage(id, f_shockorigin, level, 10+level, skill, AOE_NORMAL, _, STATUS_ASLEEP , -1);

    set_task(0.5, "check_thunders", 0, parm, 4);
 }

blędów podczas complikacji nie bylo wiec powinno dzialac ale nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#2 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.03.2012 12:07

pomoze ktos bo zalezy mi na czasie
  • +
  • -
  • 0

#3 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 18.03.2012 12:49

Dopisałeś go do skills.ini z dobrymi flagami?
  • +
  • -
  • 0

#4 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.03.2012 13:11

dodalem takie flagi jakie ma skill thundershock bo to ten skill edytowalem
  • +
  • -
  • 0

#5 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 18.03.2012 15:21

Skoro nie było błędów przy kompilacji, to coś leży po twojej stronie... Sprawdź czy dodałeś do electric.inl tak jak thunder, do skills.ini. Jeśli jednak działać nie będzie, sprawdź wartość max skili, które możliwe że osiągnąłeś. Jak dobrze pamiętam, wartość max skili zmieniało się w custom.inl
  • +
  • -
  • 0

#6 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.03.2012 18:36

mam ustawione na 200 a skili jest okolo 170
  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.03.2012 19:58

A jakieś logi/errory z serwera ?
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.03.2012 20:04

nic a moze ten skill zle zrobiony? czy jak dla was dobrze wyglada
  • +
  • -
  • 0

#9 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.03.2012 21:33

@@ refresh
  • +
  • -
  • 0

#10 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.03.2012 17:20

@@refresh
  • +
  • -
  • 0

#11 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.03.2012 21:53

pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0

#12 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.03.2012 13:54

a co w nim zmieniałeś ?
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#13 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2012 18:46

zmienilem kolor na czarny i zamiast Status_Paralize dalem Status_ASleep

Radim a moze robisz skille do pokemoda na zamowienie?? jak tak to za ile smsem

Użytkownik P@TrOl edytował ten post 21.03.2012 18:47

  • +
  • -
  • 0

#14 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.03.2012 20:15

@@refresh
  • +
  • -
  • 0

#15 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 22.03.2012 20:50

Jak dobrze pamiętam nie można zrobić czarnego thundera(taka zasada), ale jak uważasz... Bardziej bym ci pomógł na pw, jakbym miał czas.
  • +
  • -
  • 0

#16 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.03.2012 21:10

nie można?? zaraz zmienie kolor i zobacze i dam edita
nie pomoglo

Użytkownik P@TrOl edytował ten post 22.03.2012 21:22

  • +
  • -
  • 0

#17 P@TrOl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.03.2012 23:06

pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0

#18 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.03.2012 19:38

Try.
public Thundershock(id, skill, prop)
{
    new Float:f_aimvec[3];
    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN);
    get_user_origin(id, origin[id]);
    get_user_origin(id, aim[id], 3);

    if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)            //only change it if they are at least that far away
    aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );
    if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)            //only change it if they are at least that far away
    aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );
    if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)            //only change it if they are at least that far away
    aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );
    else
    aim[id][2] += 40;
    IVecFVec(aim[id], f_aimvec);

    new level = SkillLevel(id, skill) + 20;

    new ent = fm_create_entity("info_target");
    set_pev( ent, pev_classname, "pokemod_ent");
    fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK]);
    fm_entity_set_origin(ent, f_aimvec);
    set_pev( ent, pev_rendermode, 5);
    set_pev( ent, pev_renderamt, 0.0);
    set_pev( ent, pev_owner, id);

    MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,0,0,0,100,0)

    new parm[4];
    parm[0] = ent;
    parm[1] = skill;
    parm[2] = level;
    parm[3] = 1+(level/THUNDERSHOCKS);
    set_task(0.5,"check_thundershock", _, parm, 4 )

    return SKILL_USED
}
public check_thundershock(parm[])
{
    new ent = parm[0];
    new skill = parm[1];
    new level = parm[2];
    parm[3]--;

    if( !parm[3] && pev_valid(ent) )
    fm_remove_entity(ent);

    if( !pev_valid(ent) )
    return;

    new id = pev(ent, pev_owner);

    new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3];
    pev(ent, pev_origin, f_shockorigin);
    FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin );
    for( new i=0 ; i<5; i++){
        temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level)
        temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level)
        temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level)
        MakeLine(0,shockorigin,temporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,level,level,0,0,0,100,0)
    }

    poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_SPARK);

    skillAoEdamage(id, f_shockorigin, level, 10+level, skill, AOE_NORMAL, _, STATUS_ASLEEP);

    set_task(0.5, "check_thundershock", 0, parm, 4);
}

P.S Za sms nie przyjmuje zleceń.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych