Jak w temacie prosił bym o spolszczenie cvarów, zapodam karme
fn_on (default 1) - toggle this addon on and off
fn_hitself (default 1) - if a user can hit himself with his own frost grenades
fn_los (default 0) - if line of sight between the grenade and the player hit is required for any of the effects
fn_maxdamage (default 20.0) - the damage done at the center of the blast
fn_mindamage (default 1.0) - the damage done at the edge of the blast
fn_override (default 1) - if frost grenades completely override smoke grenades. if 0, you must purchase a frost grenade seperately by typing /fn or /frostnade, and smoke grenades work as usual if purchased through the buy menu.
fn_price (default 300) - how much a frost grenade costs if not using override
fn_chill_maxchance (default 100) - percentage of being chilled at the center of the blast
fn_chill_minchance (default 100) - percentage of being chilled at the edge of the blast
fn_chill_duration (default 8) - how long, in seconds, a player is chilled
fn_chill_speed (default 60) - percentage of regular speed when chilled
fn_freeze_maxchance (default 100) - percentage of being frozen at the center of the blast
fn_freeze_minchance (default 40) - percentage of being frozen at the edge of the blast
fn_freeze_duration (default 4) - how long, in seconds, a player is frozen
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o spolszczenie cvarów
Temat rozp.
F4n
, 28.02.2009 01:35
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.02.2009 01:35
#2
Napisano 28.02.2009 02:16
Widać, że ściągałeś z jakiegoś badziewnego forum
fn_on (domyślnie 1) - włącza plugin.
fn_hitself (domyślnie 1) - jeżeli gracz zostanie uderzony granatem zamraża go
fn_los (domyślnie 1) - Gracz, który jest w linii prostej na granat to go dotknie.
fn_maxdamage (domyślnie 20,0) - uszkodzenie się do gracza na środku tuneli.
fn_mindamage (domyślnie 1.0) - uszkodzenie zajmuje się gracz na skraju tuneli.
fn_price (domyślnie 300) - ile ma kosztować granat
fn_chill_maxchance (domyślnie 100,0) - szansa na to, że gracz w środku tuneli będzie zamrożony
fn_chill_minchance (domyślnie 100,0) - szansa na to, że gracz na skraju tuneli będzie zamrożony
fn_chill_duration (domyślnie 7,0) - jak długo, w sekundach, ma trwać zamrożenie
fn_chill_speed (domyślnie 60,0) - prędkość gracza zamrożonego
fn_freeze_maxchance (domyślnie 110,0) - szansa na to, że gracz w środku tuneli będzie zamrożony
fn_freeze_minchance (domyślnie 40,0) - szansa na to, że gracz na skraju tuneli będzie zamrożony
fn_freeze_duration (domyślnie 4.0) - jak długo(w sekundach) ma trwać zamrożenie
fn_on (domyślnie 1) - włącza plugin.
fn_hitself (domyślnie 1) - jeżeli gracz zostanie uderzony granatem zamraża go
fn_los (domyślnie 1) - Gracz, który jest w linii prostej na granat to go dotknie.
fn_maxdamage (domyślnie 20,0) - uszkodzenie się do gracza na środku tuneli.
fn_mindamage (domyślnie 1.0) - uszkodzenie zajmuje się gracz na skraju tuneli.
fn_price (domyślnie 300) - ile ma kosztować granat
fn_chill_maxchance (domyślnie 100,0) - szansa na to, że gracz w środku tuneli będzie zamrożony
fn_chill_minchance (domyślnie 100,0) - szansa na to, że gracz na skraju tuneli będzie zamrożony
fn_chill_duration (domyślnie 7,0) - jak długo, w sekundach, ma trwać zamrożenie
fn_chill_speed (domyślnie 60,0) - prędkość gracza zamrożonego
fn_freeze_maxchance (domyślnie 110,0) - szansa na to, że gracz w środku tuneli będzie zamrożony
fn_freeze_minchance (domyślnie 40,0) - szansa na to, że gracz na skraju tuneli będzie zamrożony
fn_freeze_duration (domyślnie 4.0) - jak długo(w sekundach) ma trwać zamrożenie
#3
Napisano 28.02.2009 04:32
hmmmm jakich tuneli??? o co tam biega?!
#4
Napisano 28.02.2009 10:56
Te tunele ( ) mnie tak rozbawiły że dają moją wersje
fn_on (standardowo 1) - plugin on/off
fn_hitself (standardowo 1) - czy granaty działają na tego kto nim rzucił
fn_los (standardowo 0) - czy granat musi być w polu widzenia przeciwnika żeby zadziałał
fn_maxdamage (standardowo 20.0) - maksymalne obrażenia zadane w centrum wybuchu
fn_mindamage (standardowo 1.0) - obrażenia zadane na obrzeżach wybuchu
fn_override (standardowo 1) - czy granaty zamrażające całkowicie zastępują granaty dymne. jeśli 0 to granat zamrażający kupuje się oddzielną komendą /fn lub /frostnade, a granaty dymne kupuje się jak zwykle w menu.
fn_price (standardowo 300) - ile kosztuje granat zamrażający jeżeli nie zastępuje dymnego
fn_chill_maxchance (standardowo 100) - procentowe szanse bycia przymrożonym w centrum wybuchu
fn_chill_minchance (standardowo 100) - procentowe szanse bycia przymrożonym na obrzeżach wybuchu
fn_chill_duration (standardowo 8) - jak długo, w sekundach, gracz jest przymrożony
fn_chill_speed (standardowo 60) - procentowa wartość normalnej prędkości kiedy jesteś przymrożony
fn_freeze_maxchance (standardowo 100) - procentowe szanse bycia zamrożonym w centrum wybuchu
fn_freeze_minchance (standardowo 40) - procentowe szanse bycia zamrożonym na obrzeżach wybuchu
fn_freeze_duration (standardowo 4) - jak długo, w sekundach, gracz jest zamrożony
fn_on (standardowo 1) - plugin on/off
fn_hitself (standardowo 1) - czy granaty działają na tego kto nim rzucił
fn_los (standardowo 0) - czy granat musi być w polu widzenia przeciwnika żeby zadziałał
fn_maxdamage (standardowo 20.0) - maksymalne obrażenia zadane w centrum wybuchu
fn_mindamage (standardowo 1.0) - obrażenia zadane na obrzeżach wybuchu
fn_override (standardowo 1) - czy granaty zamrażające całkowicie zastępują granaty dymne. jeśli 0 to granat zamrażający kupuje się oddzielną komendą /fn lub /frostnade, a granaty dymne kupuje się jak zwykle w menu.
fn_price (standardowo 300) - ile kosztuje granat zamrażający jeżeli nie zastępuje dymnego
fn_chill_maxchance (standardowo 100) - procentowe szanse bycia przymrożonym w centrum wybuchu
fn_chill_minchance (standardowo 100) - procentowe szanse bycia przymrożonym na obrzeżach wybuchu
fn_chill_duration (standardowo 8) - jak długo, w sekundach, gracz jest przymrożony
fn_chill_speed (standardowo 60) - procentowa wartość normalnej prędkości kiedy jesteś przymrożony
fn_freeze_maxchance (standardowo 100) - procentowe szanse bycia zamrożonym w centrum wybuchu
fn_freeze_minchance (standardowo 40) - procentowe szanse bycia zamrożonym na obrzeżach wybuchu
fn_freeze_duration (standardowo 4) - jak długo, w sekundach, gracz jest zamrożony
#5
Napisano 28.02.2009 11:06
Frik0 nie używaj tego beznadziejnego translatora! Nie umiesz angielskiego to się nie wypowiadaj!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych