Snajper
Bronie: AWP, Deagle
Specjalne umiejętności: 150% obrażeń z AWP + inteligencja, 1/2 na natychmiastowe zabicie z noża PPM
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Komandos
Bronie: Deagle
Specjalne umiejętności: 1/1 natychmiastowe zabicie z noża PPM
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Strzelec wyborowy
Bronie: AK47, M4A1
Specjalne umiejętności :brak
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 38
Medyk
Bronie: SG552
Specjalne umiejętności :2x apteczka
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Wsparcie Ogniowe
Bronie: MP5
Specjalne umiejętności :3x rakieta
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Rusher
Bronie: M3 [Shotgan]
Specjalne umiejętności :ma 1/7 na zabicie z M3 oraz AutoBH
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 25
Replicant
Bronie: MP5 navy, Hegrenade, Flashbang
Specjalne umiejętności :Może postawić repliki, które odbijają obrażenia
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymalość: 10
Kondycja: 40
Zwinny żołnierz
Bronie: Deagle, Hegrenade
Specjalne umiejętności :Ma podówjny skok, zmniejszoną grawitację oraz ubranie wroga
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Victor Zachajev
Bronie: M4A1
Specjalne umiejętności :Ma zmniejszoną grawitację
Inteligencja: 25
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 20
Talib
Bronie: Deagle, Hegrenade, Smokegrenade, Flashbang
Specjalne umiejętności :1/6 na natychmiastowe zabicie z Deagle, AutoBH
Inteligencja: -10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Złodziej
Bronie: Galil
Specjalne umiejętności :mniej widoczny, 1/2 szans na zabranie itemu przeciwnikowi
Inteligencja: 10
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Powstaniec
Bronie: Mac10
Specjalne umiejętności :Po naciśnięciu "e" ma 4 sekundy nieśmiertelności na rundę, 5 dodatkowych obrazen z Mac10
Inteligencja: -5
Zdrowie: -5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -5
Mofreusz
Bronie: M249 [Krowa]
Specjalne umiejętności : Gdy ktoś go zabije ma 1/3 na ponowne odrodzenie się
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 14
Kondycja: 15
Rebeliant
Bronie: XM1014, Hegrenade
Specjalne umiejętności : Ma 1/7 na natychmiastowe zabicie z glocka/usp
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Sgt. Kamarov
Bronie: P90, Smokegrenade, Flashbang
Specjalne umiejętności :ma mniejszą grawitację
Inteligencja: 4
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 4
Kondycja: 65
Spadochroniarz
Bronie: AK47
Specjalne umiejętności :Ma wbudowany perk Moduł odrzutowy
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Mag
Bronie: AK47, Hegrenade, Smokegrenade, Flashbang
Specjalne umiejętności :Widzi niewidzialnych
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Major Neitsch
Bronie: P90
Specjalne umiejętnosći : Posiada 4 miny
Inteligencja: 15
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Skradacz
Bronie: Elite Duals
Specjalne umiejętnosći : Ciche kroki
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 4
Kondycja: 65
Płukownik
Bronie: Sg552, Hegrenade
Specjalne umiejętnosći : Odbija 3 pociski na rundę
Inteligencja: 0
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Grigorij Weaver
Bronie: Sg550, G3sg1
Specjalne umiejętnosći : Posiada 2 rakiety
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 0
Porucznik Gaz
Bronie: M4A1
Specjalne umiejętnosći : Klasa zadaje dodatkowe 30% obrażen z M4A1
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15
Złodziej
Bronie: Galil
Specjalne umiejętnosći : Ma zmniejszoną widoczność oraz 1/2 na zabranie ofierze perku
Inteligencja: 10
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Uciekinier
Bronie: MP5 Navy
Specjalne umiejętnosći : Posiada linę. Użycie: Celownikiem wskazujemy miejsce gdzie ma się przyczepić lina następnie trzymamy klawisz "e" i wspinamy się.
Inteligencja: 45
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 45
Kondycja: 45
Szczesciarz
Bronie: Scout, Famas, Hegrenade
Specjalne umiejętnosći : Ma 1/2 na zabicie ze scouta oraz 1/3 na zabcicie z HE
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Marynarz
Bronie: tmp
Specjalne umiejętnosći : Ma tmp 1/6 na oślepienie, gdy przeładowywuje staje się niewidzialny
Inteligencja: 30
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Ghost
Bronie: M4A1
Specjalne umiejętnosći : Po użyciu zadaje przeciwnikom 45 obrażen co sekundę przez 10 sekund
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Czołgista
Bronie: Galil, P228
Specjalne umiejętnosći : Dostaje bazukę w zamian za P228
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: -10
Sentry Guner
Bronie: AK47
Specjalne umiejętności: Stawia Sentry guna tu gdzie stoisz [raz na rundę]
Inteligencja: 10
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Inżynier
Bronie: Mac 10, P90
Specjalne umiejętnosći : Może stawiać działko
Inteligencja: -5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 35
SAS
Bronie: M3
Specjalne umiejętnosći : Przytrzymaj Shit aby biec sprintem
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Pomagier
Bronie: M249
Specjalne umiejętnosći : Może układać worki z piaskiem. Im więcej inteligencji tym worki są mocniejsze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -30
Rabuś
Bronie: Ak47, Deagle
Specjalne umiejętnosći : Może ukraść wrogu ubranie. Ciche kroki
Inteligencja: 10
Zdrowie: -10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Zabójca
Bronie: Galil, Elite duals, Hegrenade, Flashbang
Specjalne umiejętnosći : Posiada Elite, Galila ma 1 rakietę i FB oraz HE
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Sekretny szpieg
Bronie: Tmp, P228
Specjalne umiejętnosći : Ma 1/7 na pojawienie się na respie przeciwnika
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Elite Snajper
Bronie: AWP
Specjalne umiejętnosći : Ma 1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 0
Vesper
Bronie: M249, M3, Flashbang
Specjalne umiejętnosći : Ma krowę, szotguna oraz FB
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Umarły
Bronie: AK47, Deagle
Specjalne umiejętności : Posiada 2 duchy oraz AK i DGL
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 60
Duch
Bronie: P228, Knife
Specjalne umiejętności : Ma P228 i nóz. Wpisując /pomoc dowiesz się jak grać
Inteligencja: 0
Zdrowie: -5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Lambyda
Bronie: MP5 Navy
Specjalne umiejętności : Ma zmniejszoną grawitacje
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 12
Kondycja: 0
Szeregowy
Bronie:
Specjalne umiejętności : Co rundę dostaje losową broń
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 9
Kondycja: 60
Klasy VIP
Soap MacTavish
Bronie: AK47
Specjalne umiejętności : Klasa premium, dodatkowe 55% obrażen z ak47
Inteligencja: 20
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15
Hardkorowy Strzelec
Bronie: AWP, Famas, Hegrenade
Specjalne umiejętności : Posiada 3 rakiety, ma mniejszą widoczność z AWP
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 7
Kondycja: 10
Kpt. MacMilian
Bronie: M4A1, AK47, Deagl
Specjalne umiejętności : Ma podwójny skok i 4 rakiety
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 14
Kapitan
Bronie: AWP, Famas, Hegrenade
Specjalne umiejętności : Klasa premium, Ma 1/2 sznasy na zabicie z HE i 1/1 z AWP
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Figher_
Bronie: M4A1, Scout, USP
Specjalne umiejętności : Ma 1/3 scout, 1/7 usp, M4A1, mniejsza grawitację, potrójny skok
Inteligencja: 10
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Osama
Bronie: AK47
Specjalne umiejętności : Ma 1/3 na wyssanie z przeciwnika HP. Czyli np Max może wyssać 200hp najmniej 30hp
Inteligencja: 5
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Predator
Bronie: M4A1, P228
Specjalne umiejętności : Dostajesz predatora na rundę i jesteś niewidzialny w 50%
Inteligencja: 30
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Super inżynier
Bronie: P90, Mac 10
Specjalne umiejętności : Może stawiać działko
Inteligencja: 45
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 60
Kondycja: 65
Super sekretny szpieg
Bronie: MP5 Navy, P228
Specjalne umiejętności : 1/4 szansy na pojawienie się na respie przeciwnika
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Dziki Jumper
Bronie: Knife
Specjalne umiejętności : Ma AutoBH, natychmiastowe zabcie z noża oraz jego widoczność spada do 105
Inteligencja: 20
Zdrowie: 70
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 70
Nożownik
Bronie: Knife
Specjalne umiejętności : Ma 20 noży do rzucania, jest niewidzialny, po skoczeniu na głowę przeciwnika zabija go, nie słychać kroków, zostawia ślady za sobą
Inteligencja: 0
Zdrowie: 5
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Amadeusz
Bronie: MP5 Navy
Specjalne umiejętności : Dodatkowe 10[+inteligencja] obrażen z MP5
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 25
Assasin
Bronie: AK47, Deagle, Flashbang
Specjalne umiejętności : Natychmiastowe zabicie z noża [PPM], podczas kucania jest niewidoczny
Inteligencja: 0
Zdrowie: -10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
DAJE +++ LUB 3 ADMINY za WSZYSTKIE KLASY !
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pośba O Klasy
Temat rozp.
ProBot321
, 17.03.2012 17:13
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.03.2012 17:13
Dead-Frags.xaa.pl - Martwe Fragi !
Szukamy Sponsoró na Serwery Cs i Domene PL
Szukamy Sponsoró na Serwery Cs i Domene PL
#2
Napisano 17.03.2012 17:35
5 klas
Modele i dźwięki do inżynierów
Modele i dźwięki do inżynierów
Załączone pliki
Użytkownik Maniek974 edytował ten post 17.03.2012 17:42
#3
Napisano 18.03.2012 14:20
Dziki
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Dziki Jumper";
new const opis[] = "Ma AutoBH, natychmiastowe zabcie z noża oraz jego widoczność spada do 105";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 105);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 18.03.2012 17:01
Komandos, strzelec i wsparcie
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych