Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] set_view - ustawienie widoku dla gracza
Temat rozp.
d0naciak
, 16.03.2012 18:33
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.03.2012 18:33
Ema,
Mam problem, chodzi o to, gdy ustawielm set_view(id, CAMERA_3RDPERSON); przy odrodzeniu, to tak wszystko pieknie dzialalo, ale zauwazylem ze jest problem z zmianą renderingu, czy mozna to naprawic ? mam np. klase ktora jest niewidoczna, ale kiedy wybralem tą klase to nie widzialem zmiany w widocznosci
Mam problem, chodzi o to, gdy ustawielm set_view(id, CAMERA_3RDPERSON); przy odrodzeniu, to tak wszystko pieknie dzialalo, ale zauwazylem ze jest problem z zmianą renderingu, czy mozna to naprawic ? mam np. klase ktora jest niewidoczna, ale kiedy wybralem tą klase to nie widzialem zmiany w widocznosci
#2
Napisano 16.03.2012 18:45
Nie da się tego naprawić. Użyj tego: [Engine/Fakemeta] 3rd Person (widok zza pleców) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#4
Napisano 16.03.2012 20:46
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#5
Napisano 16.03.2012 21:01
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#7
Napisano 16.03.2012 21:21
Również testowałem i mi działało poprawnie, może coś robisz nie tak ?testowalem i to nie dziala
#8
Napisano 16.03.2012 22:51
Kod
Efekt
http://amxx.pl/uploa...__beztytulu.png
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id)
if(is_user_alive(id))
Create_PlayerCamera(id)
//Call this wherever you want.
Create_PlayerCamera( id )
{
new entid;
while( (entid = find_ent_by_class(entid, "PlayerCamera")) != 0)
if( entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner ) == id )
{
attach_view( id, entid );
return;
}
entid = create_entity("info_target");
if(entid)
{
entity_set_string(entid,EV_SZ_classname,"PlayerCamera");
entity_set_model(entid,"models/w_usp.mdl");
entity_set_int( entid, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER);
entity_set_int( entid, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY );
//Set owner
entity_set_edict( entid, EV_ENT_owner, id );
//Don't draw
entity_set_int( entid, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
entity_set_float( entid, EV_FL_renderamt, 0.0);
//Attach our view to this entity.
attach_view( id, entid );
//Think!
entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}
}
//Requires registering a Think method for "PlayerCamera" entity.
// OR you could save the camera's entity ID in the function above
// and call this in client_PostThink or wherever that gets called alot.
public Think_PlayerCamera( entid )
{
new id = entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner );
//Kill our entity if we hit USE key
new buttons = entity_get_int( id, EV_INT_button );
if(buttons & IN_USE)
{
attach_view( id, id );
remove_entity(entid);
return;
}
new Float:origin[3], Float:angle[3], Float:vBack[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, origin );
entity_get_vector( id, EV_VEC_v_angle, angle );
angle_vector( angle, ANGLEVECTOR_FORWARD, vBack );
origin[2] += 20.0; //So we're closer to the eyes.
//Move back to see ourself (150 units)
origin[0] += (-vBack[0] * 150.0);
origin[1] += (-vBack[1] * 150.0);
origin[2] += (-vBack[2] * 150.0);
entity_set_origin( entid, origin );
entity_set_vector( entid, EV_VEC_angles, angle );
//For thinking only
entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}
Efekt
http://amxx.pl/uploa...__beztytulu.png
#9
Napisano 17.03.2012 10:42
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera")
}
public Spawn(id)
if(is_user_alive(id))
Create_PlayerCamera(id)
//Call this wherever you want.
Create_PlayerCamera( id )
{
new entid;
while( (entid = find_ent_by_class(entid, "PlayerCamera")) != 0)
if( entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner ) == id )
{
attach_view( id, entid );
return;
}
entid = create_entity("info_target");
if(entid)
{
entity_set_string(entid,EV_SZ_classname,"PlayerCamera");
entity_set_model(entid,"models/w_usp.mdl");
entity_set_int( entid, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER);
entity_set_int( entid, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY );
//Set owner
entity_set_edict( entid, EV_ENT_owner, id );
//Don't draw
entity_set_int( entid, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
entity_set_float( entid, EV_FL_renderamt, 0.0);
//Attach our view to this entity.
attach_view( id, entid );
//Think!
entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}
}
//Requires registering a Think method for "PlayerCamera" entity.
// OR you could save the camera's entity ID in the function above
// and call this in client_PostThink or wherever that gets called alot.
public Think_PlayerCamera( entid )
{
new id = entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner );
//Kill our entity if we hit USE key
new buttons = entity_get_int( id, EV_INT_button );
if(buttons & IN_USE)
{
attach_view( id, id );
remove_entity(entid);
return;
}
new Float:origin[3], Float:angle[3], Float:vBack[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, origin );
entity_get_vector( id, EV_VEC_v_angle, angle );
angle_vector( angle, ANGLEVECTOR_FORWARD, vBack );
origin[2] += 20.0; //So we're closer to the eyes.
//Move back to see ourself (150 units)
origin[0] += (-vBack[0] * 150.0);
origin[1] += (-vBack[1] * 150.0);
origin[2] += (-vBack[2] * 150.0);
entity_set_origin( entid, origin );
entity_set_vector( entid, EV_VEC_angles, angle );
//For thinking only
entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}
Nie miałeś zarejestrowanego think'u "kamery".
#11
Napisano 17.03.2012 14:38
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych