Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o klasy premium
Temat rozp.
Mdx
, 11.03.2012 14:57
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.03.2012 14:57
Ninja- Szybki i pół niewidzialny (nie wiem na ile ustawić statystyki dokładnie, kondycja 130)
Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie)
Robocop- ma 250 hp i 1/6 z deagla
Terrorysta-ma 2 miny ak i 1/2 z he
Szaleniec- ma deagla i co 10 sek dostaje he
Co do statystyk to zdaje się na twórców.
Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie)
Robocop- ma 250 hp i 1/6 z deagla
Terrorysta-ma 2 miny ak i 1/2 z he
Szaleniec- ma deagla i co 10 sek dostaje he
Co do statystyk to zdaje się na twórców.
#3
Napisano 11.03.2012 21:21
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Robocop";
new const opis[] = "ma 250 hp i 1/6 z deagla";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Terrorysta
Spoiler
Użytkownik Kamil17 edytował ten post 11.03.2012 21:23
#4
Napisano 11.03.2012 22:55
Ninja (Dodałem ci 1/1 z kosy (PPM))
Spoiler
#5
Napisano 12.03.2012 10:33
NINJA
Spoiler
#6
Napisano 12.03.2012 10:35
@ UP nie widzisz że jest klasa ninja ??
@ Do Autora Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie) 1/6 z czego ?? deagle czy awp ?
@ Do Autora Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie) 1/6 z czego ?? deagle czy awp ?
#9
Napisano 17.03.2012 13:13
moja ninja jest taką jaka chciał .@ UP nie widzisz że jest klasa ninja ??
@ Do Autora Killer- Nie słychać kroków, ma awp i deagla (1/6 szans na natychmiastowe zabicie) 1/6 z czego ?? deagle czy awp ?
A nie z dodatkami itp .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych