Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak dodac do klasy 5+int obrazen...

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 10.03.2012 16:47

Witam, tak jak w temacie. Chciałbym dodać do klasy 5+int (Bron) ALE! dzielone przez 2, czyli
5 obrazen wiecej
2 int = 1 obrazen wiecej
:]
1 int dodaje 0,5 obrazen. Z góry dzięki. Odwdziecze sie +++
  • +
  • -
  • 0

#2 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 10.03.2012 16:54

daj .sma klasy do jakiej chcesz dodać
  • +
  • -
  • 0

#3 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 10.03.2012 16:56

Nie to ze sma ;] Ja chce wiedziec co do includow, define, na koniec itd.
  • +
  • -
  • 0

#4 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 10.03.2012 17:00

dodajesz pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1)

i na samym końcu:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BROŃ && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Gdzie CSW_BROŃ to np: CSW_M4A1, CSW_AK47 itd.

a w tej linijce:
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

5.0 ( ile więcej zadaje dmg) 0.5 ( ile więcej dmg na 1 int ) 0.5 czyli 1 dmg na 2 inta

//edit: do includów dodajesz to jeszcze jak nie masz:
#include <hamsandwich>

Użytkownik Artemis edytował ten post 10.03.2012 17:01

  • +
  • -
  • 1

#5 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 11.03.2012 14:19

Okej. Zrobie tak, dla ciebie +, zobacze czy działa :)).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dosw. Gangster [PREMIUM]";
new const opis[] = "Klasa dostaje 5+int (Dzielone przez 2) Obrazen z TMP. Na dodatek klasa dostaje apteczke i granat dymny.";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Dosw. Gangster [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!");
}
else
{

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

i nie dziala, cos zle robie?
  • +
  • -
  • 0

#6 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 11.03.2012 18:33

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

wielkie sorki :P
zapomniałem, że jeszcze musisz register dać ;P

w tym przypadku to wyżej zamień na to:

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "`Artemis"); // edytowałem, bo zrobione przeze mnie :)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); // to zapomniałem dodać :P

}
  • +
  • -
  • 0

#7 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 11.03.2012 18:56

a jesli nie działa nadal o0?
  • +
  • -
  • 0

#8 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 11.03.2012 18:59

ja żadnego błędu nie popełniłem już ;P

|(1<<CSW_TMP); jest w ogóle tak broń ?

pokaż logi
  • +
  • -
  • 0

#9 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 11.03.2012 21:09

Jakie logi? Jest csw_tmp :D

A jak nie to jutro zrobie na MAC10 dam ci odp :P
  • +
  • -
  • 0

#10 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.03.2012 21:36

nad plugin init dodaj to:
new bool:ma_klase[33];


do cod_class_enabled dodaj to:
ma_klase[id] = true;


do cod_class_disabled dodaj to:
ma_klase[id] = false;


Jak dodasz to co ci napisalem + to co ci napisal Artemis, powinno dzialac :)
  • +
  • -
  • 1
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#11 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 11.03.2012 21:53

co do tego co @up napisał:

 new bool:ma klase[33]; 
już jest

co do

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Dosw. Gangster [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

return COD_CONTINUE;
}


musisz podmienić na to:

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Dosw. Gangster [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}


co do disabled, @up ma rację, tylko że Ty jej wcale nie masz, więc musisz dodać bezpośrednio po enabled:
 public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}


całość klasy będzie wyglądać w takim razie tak:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dosw. Gangster [PREMIUM]";
new const opis[] = "Klasa dostaje 5+int (Dzielone przez 2) Obrazen z TMP. Na dodatek klasa dostaje apteczke i granat dymny.";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "`Artemis");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Dosw. Gangster [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!");
}
else
{

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


//edit:
kompiluje się ładnie, myśle że będzie działać. Lecz nadal nie przeglądnąłem kodu dokładnie, więc może być błąd w tym, co już miałeś :)

jak będą dalej problemy, to napisz na gg: 824485 to zrobie Ci tą klasę od nowa, bez żadnych problemów :P

Użytkownik Artemis edytował ten post 11.03.2012 21:55

  • +
  • -
  • 1

#12 HotGroszek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Daleko :)
Offline

Napisano 11.03.2012 22:29

wielkie +++ dla was. jestem na tel :P jutro po szkole wytestuje. Ale naprawdę wielkie dzięki!
  • +
  • -
  • 0

#13 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.03.2012 22:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych