Zrobi ktoś klasę Wampir?
Miała by ona moc wysysania HP czyli kiedy trafiła by wroga dodało by się jej 5HP
i moc odrodzenia czyli miała by 1/3 szansy ,że odrodzi się po śmierci.
Bardzo proszę o taką klasę jest mi ona bardzo potrzebna
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o klasę Wampir
Temat rozp.
PAKOV9
, 09.03.2012 18:40
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.03.2012 18:40
#2
Napisano 10.03.2012 09:51
ref
#3
Napisano 11.03.2012 09:33
Pomaga ktoś jeszcze na tym forum ?
Ta klasa nie jest chyba aż tak trudna do zrobienia dla kogoś kto się na tym zna.
Wystarczy dodać moc wysysania HP i Odrodzenie 1/3.
Nikt nie umie?
Ta klasa nie jest chyba aż tak trudna do zrobienia dla kogoś kto się na tym zna.
Wystarczy dodać moc wysysania HP i Odrodzenie 1/3.
Nikt nie umie?
#4
Napisano 15.03.2012 15:11
ref.......
#5
Napisano 15.03.2012 22:40
powinna dzialac.
Wampir
Wysysasz 10% hp przeciwnika i masz 1/3 szans na odrodzenie sie po smierci.
Wampir
Wysysasz 10% hp przeciwnika i masz 1/3 szans na odrodzenie sie po smierci.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define ZADANIE_WSKRZES 6240
new const nazwa[] = "Wampir";
new const opis[] = "Wysysasz 10% hp przeciwnika i masz 1/3 szans na odrodzenie sie po smierci.";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamagePost", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = damage * (10/100) + pev(idattacker, pev_health);
set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
return HAM_IGNORED;
}
public Killed(id)
{
if(ma_klase[id] && random_num(1, 3 == 1))
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych