Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosba o kilka klas


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 macio24a

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Slask
Offline

Napisano 09.03.2012 18:08

1.
nazwa = "Grom"
opis = Dostaje Elite,(1/2 zabicja z HE),szybko biega ,wieksza grawitacja.
bronie = Elite,HE
zdrowie = 10
kondycja = 75
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0
2.
nazwa = "Amadeusz"
opis = Mniejsza Widocznosc z TMP
bronie = TMP
zdrowie = 10
kondycja = 20
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 5
4.
nazwa = "Phantom"
opis = Dodatkowe 7+ inta z Famasa.
bronie = Famasa
zdrowie = 20
kondycja = 0
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 20
5.
nazwa = "[Premium]Kapitan"
opis = 1/2 z He,1/1 z AWP oraz widzi niewidzialnych
bronie = AK47,AWP,He
zdrowie = 35
kondycja = 20
inteligencja = 20
wytrzymalosc = 20
6.
nazwa = "[Premium]Powstaniec"
opis = Ma 4 sekundy niesmiertelnosci.
bronie = M4A1
zdrowie = 15
kondycja = 15
inteligencja = 15
wytrzymalosc = 15
7.
nazwa = "[Premium]General"
opis = Ma 1/1 z noza,zmniejszona widocznasc z AWP +(dmg+int)
bronie = Famas,AWP
zdrowie = 20
kondycja = 20
inteligencja = 20
wytrzymalosc = 20
  • +
  • -
  • 0

#2 DraF

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:DraF
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.03.2012 09:07

Grom

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Grom";
new const opis[] = "Dostaje Elite,(1/2 zabicja z HE),szybko biega ,wieksza grawitacja.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<CSW_HEGRENADE) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych