Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Headshot Sounds - ciąg dalszy :)

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 07.03.2012 23:46

Witam po raz kolejny :)

Postanowiłem rozbudować plugin który napisał speedkill, lecz zanim go całkiem zepsuje, chciałem się dowiedzieć czy idę w dobrym kierunku :) Faktem jest że o programowaniu w pawnie wiem bardzo mało, dlatego edycja w moim przypadku jest schematyczna, kombinuje i czasem się to udaje a czasem nie :)

Sprawa wygląda następująco, chcę dodać warunek dla nowych broni, powiedzmy że na początek scout i awp, więc dodałem dwa warunki if weapon, pytanie brzmi czy to jest poprawne? Zauważyłem że np. przy headshot z noża, odgrywa dźwięk dla heada z noża jak również dla "zwykłego" heda, czyli już coś pomieszałem. Gdyby ktoś mógł mi to wytłumaczyć jak dalej schematycznie postępować aby dodać kolejne warunki z nowymi broniami.

Aktualnie kod wygląda tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Headshot Sound Hud"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new ikonka
new const muza[] = "misc/headshot2.wav"
new const muza1[] = "misc/impressive2.wav"
new const muza2[] = "misc/perfect3.wav"
new const muza3[] = "misc/excelent3.wav"

public plugin_init() {
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	    register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0")
	    ikonka = get_user_msgid("StatusIcon")
}
public plugin_precache()
{
	    precache_sound(muza);
        precache_sound(muza1);
        precache_sound(muza2);
        precache_sound(muza3);
}
public death()
{
	    new Killer = read_data(1)
	    new Victim = read_data(2)
	    new Hs = read_data(3)
	    new weapon = get_user_weapon(Killer)
	    
	    
	    if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
	    {
			    if(weapon == CSW_KNIFE)
			    {
					    client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
					    client_cmd(Killer, "spk %s",muza1)
					    set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
					    show_hudmessage(Killer, "IMPRESSIVE!")
					    set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
                        show_hudmessage(Victim, "IMPRESSIVE!")
                        Display_Icon(Victim, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
                        Display_Icon(Killer, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
                        set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
					    set_task(6.0,"wyłącz",Victim)

			    }
                if(weapon == CSW_AWP)
                {
					    client_cmd(Victim, "spk %s",muza2)
					    client_cmd(Killer, "spk %s",muza2)
					    set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
					    show_hudmessage(Killer, "PERFECT!")
					    set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
					    show_hudmessage(Victim, "PERFECT!")
					    Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
                        Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
                        set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
					    set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
			    }
                if(weapon == CSW_SCOUT)
                {
					    client_cmd(Victim, "spk %s",muza3)
					    client_cmd(Killer, "spk %s",muza3)
					    set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
					    show_hudmessage(Killer, "EXCELENT!")
					    set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
					    show_hudmessage(Victim, "EXCELENT!")
					    Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
                        Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
                        set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
					    set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
			    }                
			    else
			    {
					    client_cmd(Victim, "spk %s",muza)
					    client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
					    set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
					    show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!")
					    set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
					    show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!")
			    }
	    }
}
public wyłącz(id)
{
	    Display_Icon(id, 0, "d_knife", 255, 10, 0)    
}
public wylacz2(id)
{
	    Display_Icon(id, 0, "d_awp", 255, 10, 0)    
}
public wylacz3(id)
{
	    Display_Icon(id, 0, "d_scout", 255, 10, 0)    
}
stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
	    if(is_user_connected(id)) {
			    message_begin(MSG_ONE, ikonka, {0,0,0}, id);
			    write_byte(enable);
			    write_string(name);
			    write_byte(red);
			    write_byte(green);
			    write_byte(blue);
			    message_end();
	    }
}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#2 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2012 09:57

humm, kod jest troszke zły, ponieważ jak zabijesz z AWP to wykonuje się część Headshota dla AWP i część dla innej broni. Wystarczy że zamieniłbyś przy CSW_AWP i CSW_SCOUT "if" na "else if"

ale łap switcha, wygląda ładniej a działanie poprawne


public death()
{
new Killer = read_data(1)
new Victim = read_data(2)
new Hs = read_data(3)
new weapon = get_user_weapon(Killer)


if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
{
switch(weapon)
{
case CSW_KNIFE:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza1)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "IMPRESSIVE!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "IMPRESSIVE!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
set_task(6.0,"wyłącz",Victim)

}
case CSW_AWP:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza2)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza2)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "PERFECT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "PERFECT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
}
case CSW_SCOUT:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza3)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza3)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "EXCELENT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "EXCELENT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
}
default:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!")
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 08.03.2012 13:38

Dzięki, za chwilę dam znać czy działa, myślę że tak :D

Mam jeszcze jedno pytanie, czy jest możliwość wyłapania przez plugin podwójnego headshota? Chodzi mi o dwa heady jednym strzałem, zdarza się dość często na mapach awp i scout podwójny head jednym strzałem, a jako że wyciągnąłem sporo fajnych dźwięków z pewnej hardcorowej gry, chciał bym je wykorzystać :)

Gdyby nie było to zbyt trudne, może ktoś napisze jak wykryć double headshot jednym strzałem, chciał bym z awp i scout ten sam dźwięk przy double headshot, zachowując inne dźwięki dla pojedynczego heada z tych broni. Będę wdzięczny za pomoc przy tym.

Wkrótce zamieszczę zlecenie płatne dotyczące tego pluginu, mam co do niego większe plany ale to już będzie wymagało większego nakładu pracy. :D
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2012 13:54

może tak:


new Float:D_time[33], bool:double[33];

public client_authorized(id)
{
D_time[id] = 0;
double = false;
}

public client_disconnect(id)
{
D_time[id] = 0;
double = false;
}

public death()
{
new Killer = read_data(1)
new Victim = read_data(2)
new Hs = read_data(3)
new weapon = get_user_weapon(Killer)

if(D_time[id] == 0)
{
D_time[id] = get_gametime();
double[id] = false;
}
else
{
static Float:temp = get_gametime() - D_time[id];
if(temp <= 0.001)
{
double[id] = true
D_time[id] = 0
}
else
{
double[id] = false
D_time[id] = 0
}
}

if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
{
switch(weapon)
{
case CSW_KNIFE:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza1)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "IMPRESSIVE!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "IMPRESSIVE!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
set_task(6.0,"wyłącz",Victim)

}
case CSW_AWP:
{
if(double[id])
{
// kod, gdy jest podwojne zabicie z AWP
}
else
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza2)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza2)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "PERFECT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "PERFECT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
}
}
case CSW_SCOUT:
{
if(double[id])
{
// kod, gdy jest podwojne zabicie ze Scouta
}
else
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza3)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza3)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "EXCELENT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "EXCELENT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
}
}
default:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!")
}
}
}
}




nowe funkcje dodaj, funkcje od śmierci podmień

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 08.03.2012 13:57

  • +
  • -
  • 1

#5 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 08.03.2012 16:57

Dzięki za pomoc lecz niestety kod na podwójny headshot jest błędny, lub ja coś pokręciłem, podczas kompilacji wywala błąd 'undefined symbol id' i inne, nie wiem co mam robić, pewnie coś pokręciłem :(

W załączniku *.sma, może jesteś w stanie to poprawić? Daję cały plugin ponieważ już dodałem wszystkie dźwięki i nie chcę pomieszać przy edycji.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2012 23:41

ma dokładnie 198 linijek czyli mniej niż 200 :P

więc wrzucam tu:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Headshot Sound Hud"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new ikonka
new Float:D_time[33], bool:double[33]

new const muza[] = "misc/headshot2.wav"
new const muza1[] = "misc/impressive2.wav"
new const muza2[] = "misc/perfect3.wav"
new const muza3[] = "misc/excelent3.wav"
new const muza4[] = "misc/supurb2.wav"
new const muza5[] = "misc/brutality2.wav"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0")
ikonka = get_user_msgid("StatusIcon")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(muza);
precache_sound(muza1);
precache_sound(muza2);
precache_sound(muza3);
precache_sound(muza4);
precache_sound(muza5);
}
public client_authorized(id)
{
D_time[id] = 0.0;
double[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
D_time[id] = 0.0;
double[id] = false;
}
public death()
{
new Killer = read_data(1)
new Victim = read_data(2)
new Hs = read_data(3)
new weapon = get_user_weapon(Killer)

if(D_time[Killer] == 0)
{
D_time[Killer] = get_gametime();
double[Killer] = false;
}
else
{
new Float:temp = get_gametime() - D_time[Killer];
if(temp <= 0.001)
{
double[Killer] = true
D_time[Killer] = 0.0
}
else
{
double[Killer] = false
D_time[Killer] = 0.0
}
}
if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs)
{
switch(weapon)
{
case CSW_KNIFE:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza1)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza1)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "IMPRESSIVE!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "IMPRESSIVE!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_knife", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wyłącz",Killer)
set_task(6.0,"wyłącz",Victim)

}
case CSW_AWP:
{
if(double[Killer])
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza5)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza5)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "BRUTALITY!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "BRUTALITY!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
}
else
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza2)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza2)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "PERFECT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "PERFECT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_awp", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz2",Killer)
set_task(6.0,"wylacz2",Victim)
}
}
case CSW_SCOUT:
{
if(double[Killer])
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza5)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza5)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "BRUTALITY!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "BRUTALITY!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
}
else
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza3)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza3)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "EXCELENT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "EXCELENT!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_scout", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz3",Killer)
set_task(6.0,"wylacz3",Victim)
}
}
case CSW_DEAGLE:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza4)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza4)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "SUPURB!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "SUPURB!")
Display_Icon(Victim, 2, "d_deagle", 255, 10, 0)
Display_Icon(Killer, 2, "d_deagle", 255, 10, 0)
set_task(6.0,"wylacz4",Killer)
set_task(6.0,"wylacz4",Victim)
}
default:
{
client_cmd(Victim, "spk %s",muza)
client_cmd(Killer, "spk %s",muza)
set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!")
set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1)
show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!")
}
}
}
}

public wyłącz(id)
{
Display_Icon(id, 0, "d_knife", 255, 10, 0)
}
public wylacz2(id)
{
Display_Icon(id, 0, "d_awp", 255, 10, 0)
}
public wylacz3(id)
{
Display_Icon(id, 0, "d_scout", 255, 10, 0)
}
public wylacz4(id)
{
Display_Icon(id, 0, "d_deagle", 255, 10, 0)
}
stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) {
if(is_user_connected(id)) {
message_begin(MSG_ONE, ikonka, {0,0,0}, id);
write_byte(enable);
write_string(name);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
message_end();
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 08.03.2012 23:58

Wielkie dzięki kolego, kompilacja bez problemów, szacunek za dobre chęci i pomoc. Mam fajny pomysł jak rozwinąć ten plugin, lecz to już temat na zlecenia płatne, gdy będę miał już fundusze i kompletny plan będę miał Ciebie na uwadze ;) Jeszcze raz dzięki! :)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#8 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.03.2012 00:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych