Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod Stary] Prosba o klase Zeus


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shark1337

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 05.03.2012 08:30

proszę o klase zeus do starego coda.

Dam poczatek kodu:

Tylko trzeba zmienić na piorun, a ja niestety nie umiem mógby ktoś zrobić?

Tworzenie Blyskawicy:
public StworzBlyskawice(id)
{
	if (!ilosc_blyskawic_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie blyskawice!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(poprzednia_blyskawica_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (is_user_alive(id))
	{	
		if(inteligencja_gracza[id] < 1)
		client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic Blyskawice, zwieksz inteligencje!");
		
		poprzednia_blyskawica_gracza[id] = get_gametime();
		ilosc_blyskawic_gracza[id]--;

		new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
		
		new Ent = create_entity("info_target");
		
		entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Blyskawica");
		entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
		
		vAngle[0] *= -1.0;
		
		entity_set_origin(Ent, Origin);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
		
		entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 64);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, 5);
		entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
		
		new fEntity
		
		new Float:fl_iNewVelocity[3]
		VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
		entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(22)
		write_short(fEntity)
		write_short(sprite_beam)
		write_byte(45)
		write_byte(4)
		write_byte(255)
		write_byte(0)
		write_byte(0)
		write_byte(25)
		message_end()
		
		VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
		entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
		
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dotyk
public DotykBlyskawicy(ent)
{
	if ( !is_valid_ent(ent))
	return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);	
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); // scale
	write_byte(20); // framerate
	write_byte(0);// flags
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
		continue;
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
	}
	remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Shark1337

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 06.03.2012 14:04

//Refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 Shark1337

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Imię:Pfff
  • Lokalizacja:Pfff
Offline

Napisano 08.03.2012 15:06

//Ref
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych